vanmastern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 etter mye fram og tilbake finner møller trondheim ut at derfor passaten vår bruker oilje skyldes turboen, jeg vet ikke, jeg vet at bila trekker dårlig opp bakker etc og at jeg fyller 2-3 liter olje anna vær uke. hvordan kan det da bli bra bare ved og bytte en turbo??? det hva ikke noen gjennomblåsning i motoren, dette ble også testet av naf. noensom vil hjelp meg og forklar meg hvorfor turboen kan stikke av med oiljen?? dette er en passat 1,9 rdi 2000mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lagrene i turboen har gått til en viss plass? Turboen bruker jo bare olje fra motoren og lagrene smøres av olje, så hvis lagrene er defekte kan det forsvinne en god del olje der altså :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Lagrene i turboen har gått til en viss plass?Turboen bruker jo bare olje fra motoren og lagrene smøres av olje, så hvis lagrene er defekte kan det forsvinne en god del olje der altså :shake men blir det bra vist dem skifter turboen da??? vet du hvor mye en slik turbo koster?? trenger jeg ikke fylle olje så mye da?? bila bruker mere olje enn diesel da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det blir sikkert bra hvis dem skifter turbon, hvis det er der feilen ligger da. Turbo koster sikkert 10-15k + arbeid :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Det blir sikkert bra hvis dem skifter turbon, hvis det er der feilen ligger da.Turbo koster sikkert 10-15k + arbeid :shake ja vet ikke ka anna som er feil jeg nei, bila trekker jævla dårlig. må manuell gear automaten opp okstadbakken med bil henger,(tom henger) trykk test har dem tatt og ingen ting hva galt, vises det på trykk testen vist ringan har gitt seg evt lager??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finnovefinseth Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Luftmengemålern kanskje Men da skal den ikke bruke mer olje Bare gå ufattelig dårlig Siter Audi A4 1.9 TDI Avant S Line 2003 Husaberg FS 650e 2003 KTM SX 500 2006 2 stroke Mine Cross sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanmastern Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Luftmengemålern kanskjeMen da skal den ikke bruke mer olje Bare gå ufattelig dårlig den bruke mere oilje enn diesel. 3-4 liter anna vær uke. ikke normalt spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovejohansen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har selv noe tull med turboen. Fant en brukt på ebay som jeg venter på. Vant auksjonen og den kostet 60 £ og med frakt og moms så regner jeg med at det kommer på rundt 1500,- Kanskje verdt et forsøk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg