caravelle.dk Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hej Jeg håber jeg har postet dette emne i den rigtige kategori ;) Men jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i mail kontakt til ham der ejer denne super flotte Caravelle...... Jeg har en hjemmeside der omhandler netop T4 så derfor ville det være cool med nogen billeder af denne Caravelle..... SÅ KAN I HJÆLPE ;) Hvis der er andre der har en flot T4 så er I velkommen til at maile billeder :eek: Go sommer Kristian http://www.caravelle.dk Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Har sendt deg telefonnummeret hans på PM Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Kid-A Har sendt deg telefonnummeret hans på PM detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caravelle.dk Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by RS-burner'n detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V. Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by caravelle.dk Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D Nej, do får snaga engelsk;) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caravelle.dk Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by candyman Nej, do får snaga engelsk;) hæ hæ hæ :D :D :D Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by caravelle.dk Takker..... men jeg havde håbet på at han evt. kom i dette forum, så han selv kunne se indlægget :rolleyes: ... eller en havde hans email adresse........ Jeg kan ikke ringe til Norge :( jeg forstår jer jo ikke :D :D :D :D hehe,det er vice versa også. for jeg skjønner ikke bæret av dere dansker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by pahf hehe,det er vice versa også. for jeg skjønner ikke bæret av dere dansker :) Det spørs jo på hvor de bor da. I kjøbenhavn å sånn så er det jo mulig og skjønne noe av hva de sier, men om de bor nærmere tyskland derimot, da er det bare og gi opp! Var en danske i butikken en gang som klikka fordi jeg ikke skjønte et ord av hva han sa, så han begynte å snakke engelsk til meg og da skjønte jeg faktisk hva han sa!:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by RS-burner'n detter litt offtopic men, han som eier den Caravellen bor ha i Bærum? Har sett en helt lik bil med TS-racing i front ruta og TDi racing på bakrutene, men med en anne grill på Bekkestua og på B.V. Jepp, Han jobber på Haslum og bor på B.V. såvidt jeg vet. :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diezelbox Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Hei hei Gul T4...That's me:-) send meg en PM så kan vi mailes...! Sinnsykt kuul siden deres... Siter Cassevogn a/s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caravelle.dk Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by diezelbox Hei hei Gul T4...That's me:-) send meg en PM så kan vi mailes...! Sinnsykt kuul siden deres... Det er hermed gjort ;) ;) Og tak for hjælpen til alle ...... Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Loppa Jepp, Han jobber på Haslum og bor på B.V. såvidt jeg vet. :) Okey, da er det han som bor på Sleiverud da... Har sett han flere ganger på Shell når jeg har tatt meg en tur ned for å kjøpe "middag". Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 regner med du har sett turbotrille sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caravelle.dk Skrevet Juli 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by Jostein regner med du har sett turbotrille sin? Jo jo den har jeg allerede...ellers tak..... Det var min første Norske T4 jeg fik ;) og den synes jeg også er fed :) Siter http://www.caravelle.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg