MR_Simba Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 For det første... ikke mitt oppsett... bare la den ut for Mr. Simba...Og ja den kan sikkert deles hvis Mr. Simba vil.. :D den deler jeg gjerne med andre lfs fanscheers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hva har du gjort med dump lyden på bilen? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Du får sende fila til meg da Mr. Simba... så skal jeg ordne det.. :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 om du bruker tweak fila så måå du justere ned dekka litt:P ellers sliter du me å svinge for å si det sånn... Håper jas legger ut koenisegg tweaken også..der annbefaler jeg å sette på 4x4 og 3bar trykk for max funcheers Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 SMD Koenigsegg CCX Race Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hva har du gjort med dump lyden på bilen? den bare bytter du ut med den orginale som du har ...foreslår at du TAR VARE på den gammle filen i tilfelle du ikke liker den nye likevel.. her er iallefall filen: trykk miich Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 du skal få lov å legge ut raw-fila til dumpen også.. har lett etter den der.. men har ikke funnet den selv.. så, vær så snill? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 du skal få lov å legge ut raw-fila til dumpen også.. har lett etter den der.. men har ikke funnet den selv.. så, vær så snill? :) den ligger i forrige posten min:thumb Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hvor legger jeg inn den? dump fila altså Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 sorry! hehe! ser ikke lenger! :P takker iaff! :) du legger raw-fila i snd mappa btw.. Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 fant ut det nå : tjnx Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg