Gå til innhold

LFS_Gjennskaping av ekte biler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe! ja.. håper du ikke har noe imot d.. den er bare lekker! m'm

 

men ang. filstørrelse, så skal filen være på 43KB, ikke 4MB eller 8MB, men 43KB! lol

 

om noen har lasta ned noe som er større, så er d sikkert med noen ugler i mose..

 

her er en liten video av noe som er nødt til å bli karakterisert som en skyline med 300zx motor! :rolleyes: bare en liten lfs tweak.. ;)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men jeg er ny innen lfs.. har spillt et par dager nå og det ser ut som det blir maaange fler.. jeg har et spørsmål: Hva bruker/gjør man med tweeks til lfs?

 

edit: jeg har kun demo enda(, venter på mer penger før jeg får betalt lisensen.. :rolleyes:)

 

Regner med du har S2?

 

http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=5565

Her finner du LFSTweak til S2 ( funker ikkje visst spillet har blitt patchet ).

Pakk ut tweaken. legg den i ei eiga mappe og start lfs.

Velg enspiller åsså velg bil. gå i depoet og minmer, start tweaken og da finner den bilen din.

 

Dette er bare en betaversjon, derfor tweaker den bare 3 biler.

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld meg, men jeg er ny innen lfs.. har spillt et par dager nå og det ser ut som det blir maaange fler.. jeg har et spørsmål: Hva bruker/gjør man med tweeks til lfs?

 

edit: jeg har kun demo enda(, venter på mer penger før jeg får betalt lisensen.. :rolleyes:)

 

det man gjør med lfstweak er å gjøre om bilene, forrandre motorvolum, turbotrykk, dekk størrelser osv.

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kjører det står det bare Searching LFS

 

 

Kjører du med riktig bil, har du patchet LFS?

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må åpne lfs, og huske på å kjøre riktig versjon.. de 3(?) siste patchene fungerer ikke tror jeg.. ikke sammen med lfstweak altså.. patch P eller Q var vel d som funka! :)

 

og ja, velge en av de 3 demo-bilene (gti, xr gt og xrt) for at du skal få gjort noe..

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice lyd i femmer-oppsettet ditt der jas.. :wave

 

kan du dele tweak-fila på den der? ;) *mekke 5'er sjøl*

 

 

For det første... ikke mitt oppsett... bare la den ut for Mr. Simba...

Og ja den kan sikkert deles hvis Mr. Simba vil.. :D

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår