MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tenkte jeg skulle prøve å lage lyden av turbofemmer:well ble ikke så gale synes jeg! noen flere? Her er min Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tøft låter det, har puslet med LFSTweak selv og prøvd meg på femmere. Låter kult opp til 4-5 tusen RPM men over det blir det bare uling. Prøv en V10'er, det låter mann ;) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 joda,men har en inboard også.Lyden funker fint til 6000rpm den..trur jeg da problemet er bare at jeg ikke har noen plass å laste den opp:( Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor stor er den? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Har lastet ned LFSTweak, men får bare runtime error ettellerannet. Har du en link til programmet som du vet funker? :P Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 lfs tweak funker ikke på nyere enn P tror jeg det var.. synd.. men ja, femmern blir liksom bare uling på høyt turtall, og det er det lite man kan gjøre med annet enn å vente til nesten versjon kommer ut (av lfs tweak altså). men som nevnt tidligere så er v10'ern en av de fineste lydene du kan få til så vidt jeg vet.. v6 går ann, v8 tt (ferrari stil med høyt turtall) og 4'er med mye turbotrykk! m'm men 5'er med t&q er vel det jeg leker meg mest med! :) her er LFS Tweak iaff.. Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvor stor er den? 8mb:well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 8 mb... fikk bare ned 50 kb? hva gjør jeg.. fulgte linken over på sida her... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 8 mb... fikk bare ned 50 kb? hva gjør jeg.. fulgte linken over på sida her... høgreklikk på linken, lagre mål som elr no.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Funker ikke... hva gjør jeg? Hva gjorde dere andre som får det til å funke? og 8 mb... er jo ikke så stor... langt ifra Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Funker ikke... hva gjør jeg? Hva gjorde dere andre som får det til å funke? og 8 mb... er jo ikke så stor... langt ifra ingen som har sagt at den filen er 8mb, den er nærmere rundt 4... hvorfor det ikke fungerer, det vet vel ikke jeg:well Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Men lasta du den ned fra den linken til Keltern? Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Men lasta du den ned fra den linken til Keltern? no skjønner jeg litt..du vil ha den patchen han prater om?:P her er link til patchn du trenger til den freshe demoen du laster ned feks.. http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=8165&highlight=lfstweak Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Uhm. fann tweak til S2. Gøy med 400km/t :D Lavprofil? :P Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har bare den første tweaken jeg. får ikke endret på dekk strl og turbo trykk. snakker om LFS2 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg