kjellarne Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 selger min hx2 12tommer billig grunnet strøm mangel... skal invistere i 2 litt mindre subber... ny pris 5500kr... selges for 1500ved hurtig avjørelse! ved interesse kontakt meg på mail kjellarnetolk@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 haha! jeg tarn... krever du forhåndsbetaling? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Dette var utrolig billig. Regner med den går fort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hørtes ikke ut som svindel i det hele tatt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hørtes ikke ut som svindel i det hele tatt? Man vet aldri.. Kanskje han har et mobil nr, eller bilde av den aktuelle suben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth` Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hx2 power dette,,,,er jo en gammel sub,så kan jo ikke regne me en formue for den ? syns ikke dette virket som svindel i det heletatt Siter '94 Golf GTI16V & '86 Sierra IS Budsjettskrenser! X: '83 Sierra 2.0GL,'90 Golf2 1,8i,'86 Sierra 2.9 4x4,'86 Golf2 1,8,'89 Golf2 Gti8V,'86 Golf2 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 jeg kjenner karn jeg kan forsikre dere om at det ikke svindel! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 om folk e lei å vill kvitte sæ med drittn så vill det jo ikke si at man svindler?? ikke rart at det er så mange skeptiske kjøpera da dokker driver å gneller om ditt å datt..blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellarne Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 d er IKKE svindel! vil bli kvitt den fort, så æ kan bynne å bygge anlegg i ny biln:) bilda sendes uten problem.. betalinga blir vi eni om:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellarne Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 den er enda til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Har hatt 2 slike selv, med skikkelig dynamo, bra batteri og kraftig forsterker, så spiller disse noe inni h........ bra og ikke minst HØYT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Om jeg ikke får DD subben min snart kanskje jeg må kjøpe denne i mens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellarne Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ja d e bare ta kontakt på mail for di som e interesert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg