Mr.Mini Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 takk for bildet volvo 740. inspirasjon er viktig i sådan stund som dette. he he he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den skal bli enda søtere med tiden dynacore. og sikkert litt stilig også. men jeg skal holde den så tett til orginal som mulig. ikke masse "bling bling" men skal modanisere den litt. får se hva jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 den skal bli enda søtere med tiden dynacore. og sikkert litt stilig også. men jeg skal holde den så tett til orginal som mulig. ikke masse "bling bling"men skal modanisere den litt. får se hva jeg gjør. Høres bra ut! Keep it clean:) Senking og noen småe greier felger gjør seg masse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Rå bil! :) Men hvorfor skal du pusse den helt ned til stålet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 dynacore. skal bare gjøre små justeringer ja. det meste som blir gjort, er nok inni bilen. med sterio og interiør og den slags. den skal se mest mulig orginal ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 dynacore. skal bare gjøre små justeringer ja. det meste som blir gjort, er nok inni bilen. med sterio og interiør og den slags. den skal se mest mulig orginal ut. Høres bra ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Rå bil! :) Men hvorfor skal du pusse den helt ned til stålet? Det lurer jeg og på...:! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 mkj. pusser den helt ned for å avdekke eventuell rust og skader. en bonus med det, er jo at når den da er lakket igjen, kan jeg være 1000% sikker på at det ikke noe rust igjen på bilen. rust på gamle biler er ikke stilig. he he he. men det er ikke en "kosejobb" nei. skal legge ut noen nye bilder snart. og der ser man at det ikke gjør seg selv å slipe bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 For en jobb da:) Du har jo rett i det, at desto bedre grunnarbeid som blir gjort, desto tryggere er du i ettertid mtp rust og holdbarhet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiRtBaG Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hvis du ser på de nyere prosjektene i forumet ser du at du er ikke alene om å bygge mini her inne!! :) dere kan sikkert ha mye nyttig info å bytte når dere begge er kommet igang!cheers Siter Mercedes 190 volvo 460 t (prosjekt) golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbovan Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 minifolket er samlet her; http://forum.autoclassic.no/ det er og en egen lokalavdeling i bergen, så det finnes masse tips å få dersom du skulle ha behov for det. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 noen updates da? skjedd no? :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 kan vi få en "miniupdate" haha :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Mini Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 her er en miniupdate. det er ikke stort som har skjedd siden sist. jeg har bare slipt ferdig bilen utvendig. skal slipe lett over den en gang til, før jeg sprøyter sealer på. ting tar litt tid på prosjektet. må tjene penger til det også. men med litt tolmod, penger og godt humør, vil det nok bli bil av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg