speedy Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Motoren min har rast! B:( :( :( Trenger i den forbindelse ny motor. Er det noen som har en Kadett 1,8 GSi-motor stående Evt hel bil. Er litt usikker på om 2,0 8v passer, så er det noen som vet det hadde det vært aktuelt også. Ikke så altfor dyrt da vilen nesten har blitt spiker allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Har en vanlig 1,8 forgassermotor i deler. Tror det er bare kammen som er forskjell i selve motoren! 300,- så er den din. Har desverre ikke tlf akkurat nå (tjuvpakk) men send PM hvis du er interessert! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Tenkte jeg skulle bruke innsprut siden det er det org på bilen. Hvis jeg skal ha sprut på den motoren må jeg vel ha toppen fra min motor, og den tror jeg er skjev..... Er ikke helt sikker. (er langt fra en bilmekaniker) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Speedy9 Motoren min har rast! B:( :( :( Trenger i den forbindelse ny motor. Er det noen som har en Kadett 1,8 GSi-motor stående Evt hel bil. Er litt usikker på om 2,0 8v passer, så er det noen som vet det hadde det vært aktuelt også. Ikke så altfor dyrt da vilen nesten har blitt spiker allerede... Har en 2.0i Maskin med girkasse. Gått under 180.000. Den kan du få billig om du henter den. Mangler bare hjernen, da noen har vært i delebilen min. Men slikt kan hentes på en høgger. Bilen den har stått i er en Opel Omega 2.0i 88 modell. Int, PM meg eller ring på 918 44 168, Bjørn Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 I Kadett`n er det jo tverrstilt motor, passer en motor fra Omega da? Er litt usikker. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Speedy9 I Kadett`n er det jo tverrstilt motor, passer en motor fra Omega da? Er litt usikker. Noen som vet? Det er en helt stadart to liter bare den står tverrstilt. Har hørt at det skal gå , men tørr ikke å bekrefte dette da jeg ikke har prøvd det selv. Se om du finner en Opel motor klubb et sted og send dem en mail... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 har forhørt meg litt. den skal passe rett i, da den er tverrstillt og eksosen kommer ut på rett side. var visst veldig enkelt Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Fikk tak i en 88 mod Ascona 2,0 i til 2000 spenn:D :D :D . Bilen går som en klokke, men er helt gjennomrusta (er jo ikke så viktig da jeg bare skal ha motor og girkasse). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Speedy9 Fikk tak i en 88 mod Ascona 2,0 i til 2000 spenn:D :D :D . Bilen går som en klokke, men er helt gjennomrusta (er jo ikke så viktig da jeg bare skal ha motor og girkasse). Hadde den gått noe langt a ? Si ifra om du vet om noen som trenger en lik maskin til da =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Har gått 187000km. Bilen var med skilter og alt. Kjørte den hjem. Skal si ifra hvis det blir nødvendig med enda en motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg