vest_racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er interessert i alt av trim deler til 13BT motor, er en 89 mod Turbo II.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Sjekk på http://www.mazda-ogn.org/forum Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har sett der, men e ikke mye wankel der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har du kjøpt deg moro bil??? Jeg har en kamerat som bruker RX7 i bakkeløp, skal skaffe nummeret hans. Han har tilgang på masse deler til denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Har du kjøpt deg moro bil??? Jeg har en kamerat som bruker RX7 i bakkeløp, skal skaffe nummeret hans. Han har tilgang på masse deler til denne... Ja måtte ha seg et leketøy i sommer... hehe Ja må høre om han har noe gromme deler til meg...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg