Jectson Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har nettopp kjøpt og koblet opp nytt stereosett i bilen. Har en Rockford Fosgate P4004 forsterker og en Rockford Fosgate Stage 2 Dobbel 12" basser. Inne i bilen har jeg 2x Alpine 6x9'ere. Som headunit har jeg en Pioneer DEH-P70BT. Når jeg starter bilen hører jeg en "visle-lyd" fra 6x9'erene som følger gassen. Altså, hvis jeg har høyt turtall, så er lyden høy, har jeg lavt så er lyden lav osv. Hva kan dette være? Siter Subaru Impreza WRX STi MY02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kan være jordings feil en plass.. finn ny/bedre plass til jordings kontakten Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jectson Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kan være jordings feil en plass.. finn ny/bedre plass til jordings kontakten De skal være ganske bra jordet begge to, rett i chassiset. Kan det hjelpe å legge litt alufolie rundt signalkabelen? Siter Subaru Impreza WRX STi MY02 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du har fådd dynamo støy! Har hørt at det er bra å jorde i belte-boltene, puss vekk lakken rundt boltn å fæst jordinga me en skikkeli terminal så KANSKJE du får noen andre resultater. Jeg hadde samme probleme å jeg gjor det sånn å det gikk bort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ja det at du legger alu. folie kan hjelpe! prøv det! Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 samme problem selv. suser som faen,men bare når høyttalerene drives av egen forsterker.. Tror jeg har problemer med jord på spilleren. tenkte å legge opp ny 6 kvadrat fra batteri jordings punktet, trekker bare en kabel utenfor bilen og tester meg frem ;) Lykke til med å bli kvitt suse lyden.. Plagsom, og kan være vond å finne :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 dette har vært oppe Mange ganger før. søk litt på forumet etter støy/dynamostøy osv så finner du Mange tips for å fikse dette problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg