Gå til innhold

Min Vento CL 94

Ranger emnet


VentoCL

Anbefalte innlegg

m'm

fin bil dette:) og når planene er gjennomført blir det strøkent:) litt OT: er bakgrunnsbelysning på digitaldispalyene, vanelig gul pære, og så er det en slik fargefilm inni der et sted, som går and å skifte ja:)

Takker det var alt jeg lurte på. til ventocl: hvis du ser på de første bildene du la ut av instrumenter så står det til å med trip i venstre displayet :-) har tenkt å begynne på lignende prosjekt når jeg får chrom ringene til instrumenter. Det ser veldig bra ut hitil! gleder meg til å se bilder etter instalasjon..... m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vento Fan, hvis du har samme speedometeret som meg, 220@7000; Kan jeg sende deg de skivene som ble lagd til meg, Det sparer deg mye tid hvis du skal lage skivene selv og ikke kjøpe. For meg var dette midlertidig, siden jeg har tenkt å handle inn noen plasmaskiver, hvis økonomien tillater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vento Fan, hvis du har samme speedometeret som meg, 220@7000; Kan jeg sende deg de skivene som ble lagd til meg, Det sparer deg mye tid hvis du skal lage skivene selv og ikke kjøpe. For meg var dette midlertidig, siden jeg har tenkt å handle inn noen plasmaskiver, hvis økonomien tillater.

 

sier takk til det jeg sender deg en pm med mail adr. så sender du det bare som vedlegg. da har jeg hverfall et utganspunkt samt plasering av tall osv. har lurt på plasmaskiver jeg også men fant ikke til vw si fra hvis du har en adr. til en eller annen sjappe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tor erik: Lyden ble forandret, MEN det avhenger HELT av hvilken endestuss du setter på. Den jeg satt på var ca 13-20 sm lang. og det var 4 hul for skruer, jeg lot to hull være åpne, og brukte bare de to bakerste for å "låse" den på.Slik ble lyden mer "hur hur hur". Men dette hører man klart bedre når man står bak da og når man er på tomgang, gir man på, blir lyden"slått" ut av motor lyden når bilen står stille og man bare gasser.

 

Og jeg måtte skjere av litt på eksos røret, fordi den var for lang, og "hadde vinkel ned mot bakken"

 

OG det ALLEr viktigste, det ser mye bedre ut, en liten rundt og "rusten" rør

 

 

Og jeg er ike ferdig med panser "forlengeren", så sender in bilder når jeg er ferdig, Var hel. mye jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår