KennethA Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg kan jo ta luftdrillen og delefilteret om de virker... Det er greit det. Kan du hente det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg må bare påpeke at jeg ikke synest dette her hører hjemme noen steder: Greit nok, du mener du bør få ting gratis, det er jo fint for deg å tenke slik, men for all del, skjønner jeg ikke hvorfor du skal kalle folk for ass, pga. de skal ha litt penger for å faktisk sjekke nettbank, reise til posten, kjøpe norgespakke etter en lang tur i kø. Jeg personlig gidder ikke å selge ting billig, nettop pga. alt merarbeidet som kommer av dette. Derfor gir jeg heller vekk ting, som feks. caliperene som eldarh skal få (som colli sitter på), såvel som forgasser rep-kit fikk colli, har gitt vekk motorer, bakakslinger, girkasser, etc. nettop pga. det er faktisk mye jobb med å selge ting billig. Men, for all del, nå synest jeg vi kan heller ta å diskutere dette i en annen tråd. PS. kaller du folk for ASS, når de faktisk skal gi ting vekk gratis eller bud, så mener jeg du har litt folkeskikk å lære. Nå tror jeg det her snakker om en enkel missforståelse.. Mente ikke ass som i rompe.. mente som f.eks "fy søren så kult ass".. Som i type sleng, men nok om det.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Nå tror jeg det her snakker om en enkel missforståelse.. Mente ikke ass som i rompe.. mente som f.eks "fy søren så kult ass".. Som i type sleng, men nok om det.. Jeg hadde satt pris på om du hadde sletta innlegga dine fra denne tråden. Hvis ikke du gjør det får jeg en Moderator til å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er greit det. Kan du hente det da? Nei, så jeg må eventuelt føre over noe fraktpenger + bensipenger om du gidder å sende? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Bump! Kaster alt det som er avbildet til Fredag om ingen vil ha det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med. Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden. ja men faen da blir jo nabon sur....... send mannen i kjellern,,,,,,,,,, Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Skal ha for motorfestet?:) Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Skal ha for motorfestet?:) Det er gratis det, men du må betale for eventuell frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg