KennethA Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Rødda i garasjen, og dette er hva jeg vil bli kvitt. Kan hentes i Krokstadelva. Alt er gratis, men hvis flere vil ha det samme, får dere by over hverandre. Tar vekk bilder ettersom det blir hentet eller kastet. Eksosende. Ca 2-2,5" BORTE VEKK Luftdrill BORTE VEKK Volvo 240 trykkplate Ojeånde lås til Audi 100 Returventil fra Tess. Kun testet. Tror det er ca 2-4 bar. KE-jetronic fra Audi 100 2,3 5syl Volvo 240 mekanisk bensinpumpe Delefilter for diskanter BORTE VEKK Volvo 240 motorfeste Aner ikke hva dette heter. Fra Audi 100 Grom bensinpumpe. Gir nok til 350hk Kjøpt på KRB-Trading for 1400kr. Klarte å vri over mutteren til den ene polen. Kun testet. SOLGT Volvo 240 clutchdeksel Volvo 240 starter BORTE VEKK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen19 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 send mæ dein bænsinpompa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen19 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ta kontakt på 99550175 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 200,- for pumpe + frakt Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du har registert mitt bud? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Haha.. lættis, skal du ha penger for å gjøre jobben? Skal fanme bare ta til takke med at du faktisk får solgt driten uten at du må ta BETALT for arbeidet.. Snakker om ass.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja jeg skal ha penger for å kjøre bort til posten og pakke det inn. Koster meg faktisk bare 2 kalorier å bære det ut i søpla. Hvis budet er stort nok så går ekspedisjonsprisen bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Haha.. lættis, skal du ha penger for å gjøre jobben? Skal fanme bare ta til takke med at du faktisk får solgt driten uten at du må ta BETALT for arbeidet.. Snakker om ass.. hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med. Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hei, dette er andre innlegget jeg leser fra deg og det er andre innlegget jeg leser, som du faktisk kunne latt vær å komme med. Om du bare er på forumet her for å spre din kvalme, mener jeg personlig at du heller kan ta å klippe internettkabelen din og slenge drit ut vinduet ditt isteden. Syns ikke synd i deg i det hele tatt for at jeg gir deg/dere min mening.. Er dere så trangsynt at dere ikke tåler kritikk på det dere gjør så kan det kanskje være like greit å drite å spørre etter folks meninger.. Jeg sleiker ikke folk opp etter rævva å gir gode tilbakemeldinger på alt, må tåle å få dårlig kritikk og vettu ;) Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Syns ikke synd i deg i det hele tatt for at jeg gir deg/dere min mening.. Er dere så trangsynt at dere ikke tåler kritikk på det dere gjør så kan det kanskje være like greit å drite å spørre etter folks meninger.. Jeg sleiker ikke folk opp etter rævva å gir gode tilbakemeldinger på alt, må tåle å få dårlig kritikk og vettu ;) Jeg må bare påpeke at jeg ikke synest dette her hører hjemme noen steder: Haha.. lættis, skal du ha penger for å gjøre jobben? Skal fanme bare ta til takke med at du faktisk får solgt driten uten at du må ta BETALT for arbeidet.. Snakker om ass.. Greit nok, du mener du bør få ting gratis, det er jo fint for deg å tenke slik, men for all del, skjønner jeg ikke hvorfor du skal kalle folk for ass, pga. de skal ha litt penger for å faktisk sjekke nettbank, reise til posten, kjøpe norgespakke etter en lang tur i kø. Jeg personlig gidder ikke å selge ting billig, nettop pga. alt merarbeidet som kommer av dette. Derfor gir jeg heller vekk ting, som feks. caliperene som eldarh skal få (som colli sitter på), såvel som forgasser rep-kit fikk colli, har gitt vekk motorer, bakakslinger, girkasser, etc. nettop pga. det er faktisk mye jobb med å selge ting billig. Men, for all del, nå synest jeg vi kan heller ta å diskutere dette i en annen tråd. PS. kaller du folk for ASS, når de faktisk skal gi ting vekk gratis eller bud, så mener jeg du har litt folkeskikk å lære. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 trådstarter: tror colli er intr. i pumpen Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jeg og.. 400inkl frakt Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg kan jo ta luftdrillen og delefilteret om de virker... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 500,-! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 500,-! Den er go. Tror vi avslutter her da prisen begynner å bli litt stiv iforhold til at jeg ikke kan gi noen garanti fra leverandør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg