Vorlex 480 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hei på dere! Jeg er mest sannsynlig på vei til å plukke opp en svart 480ES som min første bil. Alternativene i prisklassen opp mot 10k, stort sett Audi 80 og Sierra, er ikke like kule synes jeg :) Jeg har ikke oppkjøring før om 2 uker egentlig, men skal kjøre en lengre tur (omtrent 40 mil) like etterpå og trenger en bil! Tog er kjipt! Jeg må selvfølgelig stå på oppkjøringa da :D Hvis ikke dør jeg.. Hva tror dere om en slik bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 pene og spesielle biler, hvis den er i god stand tror jeg ikke du kommer til å angre. Fåes også som turbo utgaver, noe som gjør det hele litt morsomere :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 En som er i bra stand ser slik ut for de som lurer ;) (bortsett fra rattet på andre sia, og orange blinklys.. ganske mange som bytter dem ut med blanke ser det ut som) Hehe Turbo hadde sikkert vært fryktelig morsomt :D Men har hørt rykter om at det skal være mulig å gjøre ett og annet med ES'en også.. Ingen som vet noe mer om sånt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har jo denne: http://www.volvo-480-europe.org/ og denne: http://www.volvo480register.nl/uk/ og denne: http://medlem.jubii.dk/dv480k/ :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Takk for linkene! Jeg har lest mye på den første siden de siste dagene skal du vite! ;) Den i midten står vel på nederlansk og har ikke fullt så stort forum.. Men den nederste så interessant ut! Ser de har hele 27 medlemmer :D Kanskje det blir 28 ;) Edit: Fant mer her http://www.svenska480klubben.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Morsom bil men det er ikke volvo hehe renault:P Rå bil med styling er det ikke 4 seter i den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jo det er nok det. Midtkonsoll bakom så det er 'bare' plass til 4 ja. Skal bort og se på den nå straks :) Skal jeg gidde å ta bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ta bilder du :) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vel.. det var dagens nedtur.. Sorry, Stig-Arne, hadde allerede dratt! Vel, bakskjermene på bilen var stygt rustet hele veien rundt på begge sider.. Var nok hull igjennom der også.. Clutchwiren var løs og måtte byttes ut.. grøftelysene hverken forran eller bak fungerte.. og bakfangeren hang skeivt på.. Bilen og motoren var ellers i fin stand, og den var fin i lakken. Det værste var såklart hjulbuene.. jeg kan ikke å sveise, og å fikse noe sånt koster sikkert 3000 eller noe. I tillegg var det ikke skilt på bilen, så han hadde ikke betalt årsavgifta.. som er hva? 2600 kr? Han skal ha 10000 for den, omreg er 1500?, 2500 halvt års forsikring?, 2600 årsavgift og kanskje 3000 for fiksinga.. En totalpris på nesten 20k er lang i fra de 10k jeg hadde som budsjett :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det e FWD so du gjor det rette å ikkje kjøpe den Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vorlex 480 Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hehe ja mulig det.. men med min heller begrensa fartstid som sjåfør har jeg ikke så mange erfaringer hva angår forhjuls/bakhjulsdrift :P Annet enn at bakenden kom raskt fram på BMW'en jeg kjørte på glattkjøringa med :D Skulle egentlig ha starta en egen tråd for å spørre om hva slags annen bil jeg kan se meg rundt etter nå.. men det gidder jeg ikke :P Hva skal jeg se etter nå da? Golf? Audi 80? Sierra? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Volvo 240;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det er visstnok lotus understell på de bilene her! ps. de fleste elektronikkproblemer grunner seg visstnok til dårlig loddepunkt på jorden, inni hjernen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg