Evil Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er kanskje inne på S40 T5 Evolve eller S60R... 350Z er også i tankene... Ferrari 355 til 400tusen uten avgifter opp hit er også noe å tenke på... men tror ikke det blir fellali... og ingen nevnt ingen glemt... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Bra det gikk bra med dama! Hva med en Audi RS4 el.lign ? Uten avgifter bør jo ikke prisen bli så skrekkelig, og de er jo ikke fullt så vanlig tror jeg? :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 3000gt ?:) huff.. synn med evo'n... var jo fin bil:) bra det gikk uten personskader da:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kan jo få en ok toyota supra for den summen.. Men det er vel kanskje 4x4 du er ute etter i kombinasjon med krutt og kjøreglede ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Dæven, så skummelt ut. Når det kommer til ny bil, hva koster S60R der oppe? Også kanskje en 240 til kona? Hehe neia, kan skje alle det der. Hvis du først kommer utenfor så drar det fort av. Opplevd noe lignende på snø om vintern men klarte såvidt å få den opp igjen. Edit: Virkelig trist med bilen! Var en drømmebil det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vet ikke hva jeg skal kjøpe... Noen som har noen gode forslag?? '07 Evo IX :cool: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kondolerer, kjipt med slikt. fint det gikk bra med fruen da :) jeg syntes du skal melde deg inn i imprezaklubben og kjøpe deg en 06 STi ;) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det der er kjedelige greier, men som sagt, bra det gikk bra.. Audi RS4 Audi RS6 NYE Audi S6 NYE Audi Allroad Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Andrej1: Er kanskje noet i ermet i din gate... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 RS4 stemmer jeg for... lækker bil :) Eventuellt RS2 haha Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Shit. Begynner nesten å gråte når jeg ser det! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 one down.. 2 to go... :/ LARS! skjer med deg og bilen? gidder du å sende meg en PM om hvor skuta går i sommer? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Nye RS4. Hadde ikke trenkt å tenke på det engang. Og hvis du kjøper den er jeg nesten fristet til å ta ferie på longyearbyen bare for å sitte på en tur:cool: Men for oss/meg dødelige blir og er vel det bare en drømmebil. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 huff det der så stygt ut ja.. hvis jeg skal tenke på no forslag til bil hva med en honda ellerno ?? De har jo bra veigrep osv..:P Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Han har vel allerede kjøpt seg en audi s4 avant tar jeg ikke helt feil.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg