Painkiller Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har et par elektriske fjernstyrtbile. Hvordan kan man få mer fart på disse trege sneglene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 dytte på de mere strøm? større og mere "effektfullt" batteri det ;) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Du kjøper trim-motor... Og hvis du skal ha dem til å gå enda fortere så kjøper du nytt batteri, bedre kulelager, også kan du fjerne litt plastikk fra bilen... Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Høyere spenning på batteri. Har prøvd med doble batterier, fungerer bra det også. Selvsagt må du bytte motor som nevnt her. Fartsregulatoren må også tåle høyere belastning. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Smell i en børsteløs motor og fartsregulator du, da blir det fart tenker jeg! Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hvor får du tak i dette da? Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
69Charger Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 http://www.stormerhobbies.com/ Siter If it ain't broke you didn't have fun! Rudshøgda RClastebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 går også ann å montere en kondis. dette får du tak i fra lrp tror jeg Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 eg tok å teipa på ei strømfosyning på taket å kjørte på 1/4 meir guffe, hehe, måtte kjøre rundt med ei ledning på slep da men jikk bedre. guffa fort oppp masse meir men begynte å lukte brent da. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg