Per-Henrik Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hei å hå alle sammen. Nå gidder jeg ikke å konte mere med motronic sprutet. men jeg thenkte det å sete på gasser å trykk boks fra en AT over på min ET motor fo å siden sette på MS. AT motorene har jo en el bensin pumpe. og hva bruker den til å regulere trykket med. meg ha jo ikke pumpe på blokka så hvordan skal jeg få riktig trykk?? og er det non som har en gasser å trykk boks ligganes. pris?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 så her om dagen en trykkboks med gasser til salgs, autodb tror jeg.. Dette er ikke noe problem men du må nok ha den mekaniske bensinpumpa på blokka! Men funker nok med noe annet og men er jo tryggest med den pumpa da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 så her om dagen en trykkboks med gasser til salgs, autodb tror jeg..Dette er ikke noe problem men du må nok ha den mekaniske bensinpumpa på blokka! Men funker nok med noe annet og men er jo tryggest med den pumpa da! jeg har ikke utakt til mekanisk pumpe ser du. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Du må ha en trykkregulator til forgasser for turbobruk. Elektronisk sprut opererer med 3 bar som er altfor mye til forgasserbruk. Sjekk ut http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg