Finepix Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Har du, eller vet om deler/delebil til Toyota Hilux, eldre enn 89 modell?? I så fall setter jeg pris på at du gir meg et tips... Trenger bl.a frontrute, fjærer, akslinger, div lykter mm. Alt av interesse:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_rider Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 hei eg trenger sårt ei gearkasse til ein 82 hilux diesel om du har kjennskap til noko sånnt? Det er ein 2,2 l Siter NO REAL POWER, JUST TURBOSHIT... Koffor skal alle liste opp alle bilane dei nåken gang har hatt nøkklane til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 jeg veit om en hel bilog det er disel men det er sprekk i blokka får kjøpt den for rundt 10 lapper Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg