DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg stiller opp i Trondheim:) Med eller uten bil..hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Er jo ikke sjans å få med seg Arendal for oss som jobber normalt :( Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 så ta kristiansand da vel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Arendal og Grimstad er på samme dag, Arendal på dagen og Grimstad på kvelden, og det er da ikke sååå langt mellom de byene, 15 minutter å kjøre. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Arendal og Grimstad er på samme dag, Arendal på dagen og Grimstad på kvelden, og det er da ikke sååå langt mellom de byene, 15 minutter å kjøre. Jeg kommer i alle fall til Grimstad. Har andre planer på lørdagen, så kommer ikke til sørlandssenteret... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Arendal og Grimstad er på samme dag, Arendal på dagen og Grimstad på kvelden, og det er da ikke sååå langt mellom de byene, 15 minutter å kjøre. Da kommer jeg fra treffet. syntes det var litt lite folke oppmøte,og få som spilte DB drag, men på en annen måte passet det perfekt da plassen ikke var så stor, og jeg fikk fisket litt med "sjefene" i Blaupunkt Norge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 så noen av de bilane som var på treffen i skien (for de som så meg, så satt jeg bak på en tollpost lastebil og viste tattiser for harde livet.. hehe:)) bare lurer, åssen bil var den orange som sto nede ved hotellet før treffen begynte?? (fikk ikke med meg om den kom seinere, men regner med det da den var fult stylet og greier!) fin var den hvertfall! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 tenkte du på sedanen? isåfall en chrysler neon ;) eller civicen til autod.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 vet ikke åssen bil det var serru.. for det var ikke et eneste merke på den.. hehe! eneste jeg merka meg, var at den var rimelig rå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 ps, var en sedan ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Da kommer jeg fra treffet. syntes det var litt lite folke oppmøte,og få som spilte DB drag, men på en annen måte passet det perfekt da plassen ikke var så stor, og jeg fikk fisket litt med "sjefene" i Blaupunkt Norge ;) Bilder? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 det hadde vært knall ja!! kameraet mitt gikk i dass for rett over ei uke siden:( må få kjøpt nytt nå før det blir fler treff jeg går "glipp av" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 har nesten ikke tatt bilder i det hele tatt jeg, men vet om en som har (Jan Erik) så han får vel lastet opp om han får en bra internettoppkobling snart. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 høres bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 En bump for Bergen :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg