jsolg Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hvorfor skurrer høytalerne mine når jeg setter lyden høyt? er det noe jeg kan gjøre med det? har mds fanatic digital frontsett. takker for svar. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 høytalerne er kobla rett på spilleren kan det være derfor? er det fordle å koble de opp på en forsterker? Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 enten sprengt, eller så klarer ikke spilleren drive dem skikkelig. forsterker er da en god ide ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har lignede problem sjøl.. de mente på bilradiospesialtisten at cd-spilleren ikke fikk nok strøm. Så jeg driver å å bygger om til 4mm2 til cdspilleren, skal gi beskjed om det virker. Jeg kjører Focal komponentsett og to ROLAND 40W pa-høytalere på cd-spilleren. Er en billigløsning foreløpig, men spiller allikvel bedre enn en rekke andre anlegg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 de er nok ikke sprengt. men kan vøre mulig spilleren ikke gerier å drive de helt ja. må få tak i en forsterker. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 er nok for lite effekt i spilleren. kan også være at kablene ikke sitter godt nok fast Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg