jcb_b Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Håndbrekket mitt er ødelagt, men wire er i orden. Hvor får jeg kjøpt håndbrekk? Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nærmeste bilopphugger eller bilforhandler (for din bil) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Håndbrekket mitt er ødelagt, men wire er i orden. Hvor får jeg kjøpt håndbrekk? Er det håndbrekket inni bilen som er ødelagt? selve brekket? eller er det problemer med selve bremsen bak? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det er kun brekket som er ødelagt. Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 da er høggern det beste alternativet;) De har som oftest det meste Skal du til forhandler er det oftest dyrt... Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er selve stangen knekt? Hvordan klarte du det :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg