kamro Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Bilder!?!?!?!?!?!?! Siter -MB 190E 1988 modell (artig bil). -BMW 518I 1990 modell (solgt *savne*) -MB 190E 1989 modell (solgt) BARE BMW og MB!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 PICZ!!! Tror denne kan bli fin! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Kommer i løpet av dagen.. prøvde å ta noen bra bilder. Men d var nemmen ikke lett i dag.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Her kommer de etterlengtede bildene. Grillen og speilene blir montert i morgen. Si hva dere mener.. Åpen for alt=) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 likte emblemfritt panser.. skulle gjort det samme selv. Mye måtte du gi for lakkering, eller gjorde du alt selv? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gjore alt selv (med litt hjelp av venner da) og prisen er jeg ikke sikker på. har ikke fått regning Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 blei bra det, men skulle tatt emblemet bak også.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja d var det som var planen. men det dikk jeg ikke tid til. pga jeg måtte ha den ut av skolen i denne uken.. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ja d var det som var planen. men det dikk jeg ikke tid til. pga jeg måtte ha den ut av skolen i denne uken.. Ok, kjipt.. har fjernet mitt bak, men fikk ikke tatt foran fordi panseret skal ikke lakkeres :( Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe ukiii, men synes d er viktigst på panset. pga synes d bryter opp linjene. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 dette så bra ut dette!! handyman på skolen, tipper du er der noen timer hver dag :P lykke til videre! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehe, ja det har blidt noen timer ettervert. men så er det verdt det. Men nå skal den bare poleres. så blir den perfekt tru eg Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe ukiii,men synes d er viktigst på panset. pga synes d bryter opp linjene. Men var bakluka mi som trengte lakk ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jaja. da var klare lykter og sorte nyrer bestilit... Ble ikke de som er vist over. Jeg bestilte de som e46look Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hehe spoky du har vel ikke tilfeldigvis et fiint panser emblem liggende å slenge? selge billig Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg