Pondus83 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 sku fått en nye farge på denne bobla som eg kommer til å kjøpe...har ikkje gredd å bestemt meg for no farge enda, men vist noen av ps guruene kunne slått seg litt laus så hadde det vert kjempe kjekt...har tenkt litt på eple grønn, eller en fin blå farge, eller orange heh, som sagt greier ikke å bestemme meg for en farge... Siter Ein gang quattro...ALLTID quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Fungerende lenker til bildene er en fordel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 heh typisk...er linket til ei medlems side, så funker hos mg...er det ikke muli å laste opp bildene direkte fra min maskin? kossen kremt gjer eg d... Legg de inn her: http://photobucket.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pondus83 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Legg de inn her: http://photobucket.com/ har gjort d nå ;) Siter Ein gang quattro...ALLTID quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Rå boble! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Min 1.min. mod :) Btw1: bør vel ligge under mod my ride den posten her. Btw2: kul bil Btw3: hvorfor står post tellern min stuck på 130 :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 har også lyst på bobble cab, pappa/jeg hadde knall orange (ikke cab da) for noen år siden, syns det er sinnsykt tøff farge på disse bilene:D Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 http://bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Ticket2Fly: Fordi du sannsynligvis bare poster i Photoshop-, Off-topic- og Carspotting-forumet;) Admin har skrudd av postcounten her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 http://bilforumet.net/forumdisplay.php?f=644 Ticket2Fly: Fordi du sannsynligvis bare poster i Photoshop-, Off-topic- og Carspotting-forumet;) Admin har skrudd av postcounten her... åja.. da skjønner jeg litt å.. hvorfor skrudd av der? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Stilig Roadster.. Min er orange, men skal lakkere den svart nå.. Svart og chrome på boble-roadster med mye chrome-detaljer gjør seg sinsykt bra.. Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mort1n: Jeg vet faktisk ikke, regner med at de ikke vil at folk skal få så høy postcount på "tull", som jo PS-forumet, Off-topic og Carspotting eeegentlig er;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Mort1n: Jeg vet faktisk ikke, regner med at de ikke vil at folk skal få så høy postcount på "tull", som jo PS-forumet, Off-topic og Carspotting eeegentlig er;) åja.. ps forumet er vel ikke tull da?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 åja.. da skjønner jeg litt å.. hvorfor skrudd av der? Fordi det er mange småbarn som poster tåpelige kommentarer og off topic i disse forumene.. Det er tull for noen. Det var vel derfor X skrev "tull". Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ROSA!!!! :respect Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pondus83 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe tror ikkje den blir rosa nai ;) Siter Ein gang quattro...ALLTID quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg