Gå til innhold

Prosjekt Starion!


HiiP

Anbefalte innlegg

Det er derfor ja... Så kjikke hullet og de knekte boltene til grenrøet hadde ikke noe å si? hehe

 

 

Neeeida!!! ;)

 

Men helt alvorlig, på original eksos går disse bilene som en bøtte med dritt, utblandet med litt oljesøl.... En god start er å erstatte bakerste potten, gjerne med raka rør, da har du en ekstremt rå lyd!! Jeg mistet bakpotten min på originalanlegget, og bilen hørtes så sinnsvakt rå ut at du aner det ikke, har aldri hørt lignede, hehe:) 5000RPM var helt enormt... PRØV DET! :)

 

 

Snekke nei... Har ingen til overs... Jeg kan ringe å høre med en kar om han kanskje har en liggende?

 

 

Ja gjør det! HAdde hvert helt topp om du fant noe slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Robert

Det er derfor ja... Så kjikke hullet og de knekte boltene til grenrøet hadde ikke noe å si? hehe

 

 

Neeeida!!! ;)

 

Men helt alvorlig, på original eksos går disse bilene som en bøtte med dritt, utblandet med litt oljesøl.... En god start er å erstatte bakerste potten, gjerne med raka rør, da har du en ekstremt rå lyd!! Jeg mistet bakpotten min på originalanlegget, og bilen hørtes så sinnsvakt rå ut at du aner det ikke, har aldri hørt lignede, hehe:) 5000RPM var helt enormt... PRØV DET! :)

 

 

Snekke nei... Har ingen til overs... Jeg kan ringe å høre med en kar om han kanskje har en liggende?

 

 

Ja gjør det! HAdde hvert helt topp om du fant noe slikt!

 

Hmm blir gal av å vente på deler...

Jeg tror det blir understell før jeg kjøper meg ny eksos... Skal se om jeg får noen til å sveise sammen noe stooort til meg ;)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

 

 

Jeg har 4" som skråner ned til 2.5", virker utrolig bra, bilen går faktisk ikke bedre når jeg har av alt bak 4"en :)

 

har du kjøpt eller laget exsos?

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ninja

ser bra ut dette da;)

 

 

skal begynne for fullt med silviaen jeg å nå:D :D

kan bli en morsom bil det å

 

Ja det skal bli kult å se på hvordan den bilen utvikler seg!

Ta mange mange bilder :)

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår