Roberto Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Min var på veien i 300km før et stempel tok natten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MR2Nytern Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hva skjer her da? Gammel tråd, men nysgjerrig hvordan det gikk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikal Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 flere her som e nysgjerrig! har oxo en gammel starion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Jeg er oxo spent.. elsker desse bilene.. Noen som så TopGear i kveld? De testa starion mot bmw 635 og jaguar xj12(eller noe slikt crap) Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
popoff Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe. hentet akkurat min Starion, som jeg fikk av min far.. Hvit som din.. Ble ikke akkurat imponert over intercooleren jeg heller :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Skjer a? Siter 1981 DMC DeLorean 1979 Pontiac Trans Am 2000 Peugeot Partner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Har bynt å få litt sansen for Starion Turbo jeg iomed at jeg speller LFS der den er sånn noenlunde representert :op: Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg