HiiP Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Ja da var bilen parkert i garasjen, smelt opp på bukker og klar for litt vedlikehold. Planene er å fjærne det somer av rust, rette bunnbanne, bytte div pakninger. Justere tenning... eksos, luft... Lakk bremser. osv. Egentelig så står det meste på lista. Har tengt til å beholde den så orginal som mulig. :cool: Her er et bilde av den slik den ser ut nå... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Her har jeg tatt av fronten... Skal bytte radiatoren. Dritten smulder opp... Hvem er billigs på slikt? Stoor intercoller =) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Hehe måtte ha med et bilde der man kan se størelsen... Cola boksen står noe forran på taue kroken. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Gratulerer!! Har potensialet dette her og intercooleren ser jo også ut som den kan holde til endel effekt.:D Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Da var radiatoren ute... Den er ganske så gåen. Rillene smuldrer opp. Den er fortsatt tett da :) skal bytte den ut. Noen som har noen forslag til hvem som enten repparere eller lager/har ny? Crasytuning <- Har dere radiatore? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 vet det er firmaer som driver å setter i nytt vev, husker vi gjorde det på en ford bronco ting,tror det kosta en 1500 kr. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Jeg kjøpte min hos radiatorservise i bergen, sparte over 2000kr på å kjøpe den der og ikke på møller eller nbs. http://ads.gulesider.no/radiatorserviceas/ Vet ikke om de sender men. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Jaggu! Dama har ikke vært på jobb i dag og her ser dere resultatet av det. Før bilde: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Og her er etter bildet. + at hu har vaska reit et deksel som skjermer motoren fra stein og dritt.. DEAM! Blitt reint jo! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 hmmm drømme dame da....! hu hakke noen søstere a? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Hehe hu har 2 søstere... Begge er opptatt og ingen av dem har noen intresser for biler. Sorry mac! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by HiiP Jaggu! Dama har ikke vært på jobb i dag og her ser dere resultatet av det. Før bilde: herregud, mye rart damene må finne seg i / blir satt til å gjøre. de fleste er fornøyd med at de vasker klæra og kjøkkenet, men for noen stopper det visst ikke der!!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Bra det ikke bare er jeg som roter med disse bilene.. Original ICen har ganske fin size ja! Bare synd min står feil vei... :\ Store trimplaner da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Trimme planer? Hmm vet ikke helt enda, luft og eksos blir gjort med en gang. Kvitte meg med det som er av rust og slikt. Er akkuat ferdig med støtfanger forran. Fra rust haug til bildet. Nå skal den behandles med tektyl og puttes tilbake inn i plasten. Skal gjørre slikt med hele bilen. Så trim blir noe vi tar når jeg er ferdig med karosseriet. og kommer litt ann på hva lomboka tåler. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Da var lyktene neste ut. Skal shines! Noen som hvet hvem som selger utstyr som gjør at jeg kan bestemme hvor høyt de vippes opp/ned. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg