avantgarde Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Side/ dørlistene på en 1997 A4 har begynt å løsne. Hvordan er disse festet? Er det bare klips som kan byttes? Er de vanskelige å få av og på? Takk! Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygg Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Side/ dørlistene på en 1997 A4 har begynt å løsne. Hvordan er disse festet? Er det bare klips som kan byttes? Er de vanskelige å få av og på? Takk! hei den sitter festet i en liten skrue/så kan de skyves sidevegs ca 1-2cm forså å tas rett av.klipsene sitter igjen i dörene.dette var på min audi a4 avant1998mod. hilsen Dag Borg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det stemmer som trygg sier, ta av skruen som sitter på innsiden av døren mot motorommet. Så skyves listen bakover par cm og taes av. Klipsene sitter ighen i døren. Er en veldig stor svakhet på Audi a4 det der. Gjør godt rent før du setter på ny list. Ny list koster noe over 200kr med skruen på et Audi verksted. Får den sikkert billigere andre steder, f.eks Norskbildelesenter. Lykke til Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Samme har skjedd på bilen min! Fiksa den ene for noen måneder siden, men nå har de tre resterende begynt å løsne.. Ser ut som listen og klipsene har råtnet bort nesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Problemet er vel at den skinna inne i lista ruster bort pga salt-helvette.. derfor de løsner og krøller seg :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har bytta på begge for dørene mine.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Takk for svar! Jeg var litt kjapp. Det er de "nederste" sorte dørlistene, ikke de som er lakkerte og sitter cirka midt på døren vi snakker om...ikke sant? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Var de nederste sorte listene på døra ja. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Var de nederste sorte listene på døra ja. Glimrende! :) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4audi97 Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Samme skjedde på min forrige bil A4 97", skiftet alle 4 listene med det samme. Metallinnlegg i gummilister er ingen god patent i salt-Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Nettopp skiftet mine og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Nettopp skiftet mine og.. Hva kostet det? Ble det bra? Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 KingB: Hør med Norskbildelesenter. Veit de skaffer billigere enn audi verksted. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg