omglol2k Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hva heter den foringen dere snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 traversforing bak tror jg. men kan du ta noen bilder? er desverre et kjent problem på e36 dette. søk litt rundt på google osv så finner du masse :( er vel bare et tidsspørsmål før dette skjer på min. noen som vet hva bmw tar for og sveise på forsterkninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopmark Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Ja jeg har hatt samme problemet på min e36. To fester som løsnet ifra karroseriet, mye arbeid å fikse det egentlig, jeg sveiset på nye fester og forsterket godt rundt om. Bli dyrt hvis du skal på verksted å få gjort det. Men pass på når du sveiser nye fester at hullene blir rett, slik at boltene passer når du skal montere igjen Legger ved noen bilder der festet er røket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 sigbhop: Der har du det ja! Men det er 3 fester som er revvet fra karroseriet. Det høyre bakerste er det som står igjen. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg plages så med å få skrudd av bakakselen at jeg blir gal. Ting sitter så innat helvetes fast, drev å jukket på et feste i 15min i dag, før jeg ga meg, å da var jeg så forbanna at jeg bare pakket sammen å gikk inn. Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omglol2k Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 noen som har bile av selve foringen da? ;p 15 min er tydligvis ikke nok da ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Foringa er ca like stor som en colaboks. ca samme høyde og diameter.. :p åsså går det et hull igjennom der, som en bolt skal skrus fra nedersiden og opp i festet i karrosseriet Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er det bare foringen som er merket "B" på dette bildet som står igjen? Må nok belage deg på litt sveising da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det er den foringa som står igjen. Den andre B foringa og begge C foringene (festene) er løsna Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg