Joachim Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Aldri gjort dette med borring i filterboksen, men kan tenke jeg 5mm ++++++? En på forumet hadde borret 20 hull, så kan du tenke deg størrelsen selv, når du skal fordele de utover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har svart på pm, vet ikke om du fortsatt er interressert.. Forresten sinnsykt strøken bil! Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takker! Ser veldig bra ut det filteret du skal selge. Jeg kan ikke bruke det filteret i min bil :(, veldig synd. Takk for tilbudet! Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Klart du kan bruke det filteret? Monteres jo på samme måte som KON.. Da må du dog kaste fra deg ideen om innsatsfiler :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ja mener jeg å huske å, er ikke han fra samme sted om SpeedWell eller noe? pen golf du tenker sikkert på denne du men denne hadde jo forgasser... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Klart du kan bruke det filteret?Monteres jo på samme måte som KON.. Da må du dog kaste fra deg ideen om innsatsfiler :D Riktig det du sier ja! Jeg har det nå liggende og du har mitt nr og evt pm her inne. Det er iallefall et kvalitetsfilter og tar en del effekt.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Fiiiiiina Bila det der ja Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det kommer en rar skurre/ pipe-aktig ( ikke så lett å forklare) fra midtkonsollen ved aksellerasjon. Går over når jeg cruiser på 2000rpm, i 2.gir og oppover. Jeg synes også at bilen rister sykt mye når jeg løser den i første gir. Akkurat som om hele bilen vibrerer. Kan dette være pga effektanlegget? Synes liksom det er i meste laget. Voldsom lyd! Jeg synes lyden er kul, men ved løsing i første gir bråker det veldig. Bilen går ellers som en klokke. Starter lett og går jevnt. Giret er også bra, sett bort fra at 3. gir kan lage litt lyd ( av og til) ved skifting, dette skjer kun ved skifting fra 2.-3-, ikke fra 4.-3. Koblingspedalen tar ca midt på treet. Håndbrekket er ødelagt, men selve håndbrekk systemet fungerer. Det er minimalt med rust, og så og si ingen utvendige skader på bilen. Er fornøyd med bilen, men kommer til å fikse en del småting i sommer. Kjøpte nettop Haynes gjør det selv håndbok, den er veldig detaljert og oversiktlig. Kommer nok til å lære en del om golf. Kanskje jeg med tiden klarer å bytte toppakning og registerreim selv. Noen forslag til problemløsing? Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Synes motoren går litt varm. Ligger på 95-100 grader ved rolig kjøring. Har vært oppe i 112 grader. Er ikke det litt vel mye? Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det kommer en rar skurre/ pipe-aktig ( ikke så lett å forklare) fra midtkonsollen ved aksellerasjon. Går over når jeg cruiser på 2000rpm, i 2.gir og oppover. Jeg synes også at bilen rister sykt mye når jeg løser den i første gir. Akkurat som om hele bilen vibrerer. Kan dette være pga effektanlegget? Synes liksom det er i meste laget. Voldsom lyd! Jeg synes lyden er kul, men ved løsing i første gir bråker det veldig. Bilen går ellers som en klokke. Starter lett og går jevnt. Giret er også bra, sett bort fra at 3. gir kan lage litt lyd ( av og til) ved skifting, dette skjer kun ved skifting fra 2.-3-, ikke fra 4.-3. Koblingspedalen tar ca midt på treet. Håndbrekket er ødelagt, men selve håndbrekk systemet fungerer. Det er minimalt med rust, og så og si ingen utvendige skader på bilen. Er fornøyd med bilen, men kommer til å fikse en del småting i sommer. Kjøpte nettop Haynes gjør det selv håndbok, den er veldig detaljert og oversiktlig. Kommer nok til å lære en del om golf. Kanskje jeg med tiden klarer å bytte toppakning og registerreim selv. Noen forslag til problemløsing? det med giret skjer når du girar fort tenkar eg? Utfør girskiftet eit sekund seinare du så sleppe du nok å høyre den lyden. Rister den like mykje om du brukar gass når du tek laust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Du mener nå bilen står i fri, og jeg gir gass? Nei, da rister det ikke. Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Du mener nå bilen står i fri, og jeg gir gass? Nei, da rister det ikke. Men når du he den i første gir og sleppar ut kløtsjen uten å gi særlig gass eller gir du mykje gass?? Visst ikkje prøv å gi litt meir gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Den ristingen kan være slitt clutch, min oppfører seg mye på samme viset.. Slurer ikke(har justert) men den rister en del ved løsing. (vil jo ikke slure som en gamling heller:P) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona81 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Er gamle bilen til en kamerat av meg det der. Han har vært her på forumet før ja. Kjører Audi 80 20E nå. Har vært med å gjort litt på denne golfen. Er lagt ned noen timer i den. Ta godt vare på den! Det vet jeg forrige eiger vil...han savner litt bilen:) Siter 81'mod Opel Ascona B 4dr PROSJEKT 93'mod vw passat 35i stv RATLOOK 90'mod vw Passat 35i GT G60 stv. oppussings objekt som blir kommende bruksbil 99'mod Kawasaki ZX9R NINJA - værsting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcb_b Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg tror det kan være slitt clutch eller slitte motorfester. Jeg har Haynes gjør det selv bok, problemet er at den er på svensk. Jeg vet ikke hva clutch ( kobling) betyr på svensk. Heter det "tryckplatta"? damndamn Er jo ikke anvist hvor clutchen befinner seg. Noen som kan forklare meg hvor jeg finner den? Og er det noen som vet hvor mye det evt koster å få satt i nye motorfester? Er vel ikke akkurat noe man gjør selv. :thanks Så du kjenner en som har hatt bilen altså. Artig! :) Jeg skal ta kjempe godt vare på den. Jeg har tenkt å bruke sommeren/ høsten på å sette den i topp stand. Byttet oljefilter idag. Bytter luftfilter og bensinfilter på tirsdag eller onsdag. Selv om bilen er i bra stand, er den ikke helt tipp topp. Jeg begynner å bli glad i bilen hehe :) Siter ´88 Golf GTI 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg