BusterCar Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ønsker å kjøpe en MK1 GTI som er i meget bra eller strøken stand, gjerne ombygget +++, men må være EU ok og godkjent. Send meg en PM eller ring meg på mobil: 92 20 44 33 om du har eller kjenner noen som har noe slikt. Hadde jo vært artig med en Scirocco, så har du dette så er jeg interessert. Raskt oppgjør og henter raskt om utenbys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BusterCar Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Egentlig litt merkelig at det ikke noen som skal selge sine MK1, det må da finnes noen som har en slik en som er i god stand og gjerne stylet og tuned. Kan om ønskelig gi innbytte med *FORNUFTEN SELV* som er utrolig billig å forsikre, bruker enda mindre bensin, en 1992 Polo Coupe 1,3 som har blitt påkostet med registerreim, vannpumpe, bensintank, alle pakninger i motor er byttet pga toppakningen. Regner med at jeg har kvitteringer for ca 13500.- i reperasjoner på denne. Ønsker du ikke denne bilen så betaler jeg selvfølgelig cash kontant på stedet for din bil. Send en PM eller ring 922 044 33 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BusterCar Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Må jo bare få denne frem i lyset igjen slik at noen kanskje kan se den og ringe meg om den ultimate bilen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Må jo bare få denne frem i lyset igjen slik at noen kanskje kan se den og ringe meg om den ultimate bilen??? Byr du nok får du min :P Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg