KennethA Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Noen som husker Mask? Gode gamle tegneserien og actionfigurene. Fikk skikkelig flashback her om dagen da en STOOOR lastebil kom mot meg. Fikk ikke tatt bilde men den var klin lik den lilla lastebilen med chrome potte opp bak på hver side og chrome grill. Den var eksakt lik. Noen som har sett den samme? Var nesten så jeg venta meg at pottene senka seg framover og skulle begynne å skyte på bilen forran... hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe.. du mener den gode gamle tegneserien med bilen som hadde måsedører og kunne flyge med den å greier? :P dem tok på seg noen hjelmer å ble fan så tøffe i bubben? hehe... husker den serien jævlig godt.. :) den skulle man fått tak i på dvd.. ;) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalala99 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=CzVaqhfr_qE&search=mask Her er ivertfall inledninga til mask :D Siter Porsche Carrera 4 *uvisst* Bmw M3 *98* Honda prelude *92* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg