volvo242TIC Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 herregud da folkens, dette er jeg ekspert på :D låst meg ute mange ganger :D hehe.. få tak i ett sånn plastbånd som sitter rundt pappesker etc.. dytt denne inn mellom ruteramma og B-stolpen..forbi gummilista som tetter mot b-stolpen..kan hende du må bende døra litt utover/bruke en lang tynn gjenstand får å få båndet inn.. lirk og kødd til du får den rundt selve plastikkhylsa som du låser opp/igjen kjerra med..(den svarte plastikkhylsa) og røsk den opp.. dette har blitt gjort mange ganger av meg selv :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det er nok den beste måten. Du kan jo og bruke en ganske stiv ståltråd med en løkke i ene enden. Det er det samme som de gjør i Gone In 60 Seconds når de er inne og stjeler Ferrariene i det lageret. Viss ikke så ringer du til låsesmed eller noe sånnt, de har utsyr til dirking osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_stian Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 lang tykk sterk ståltråd, bøy den litt til.. Røsk av lista som er atmed vinduet på bakdøra.. (bakdøra er alltid enklest og åpne) så prøver du og hekte deg på stagene som er.. Så er det bare og røkke til.. så er døra åpna.. Gjort det flere ganger :P:P Siter http://www.proride.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har gjort dette selv og det er ikke verre enn å bruke ståltråd med krok i enden som du dirker rundt låsen på innsida! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har gjort dette selv og det er ikke verre enn å bruke ståltråd med krok i enden som du dirker rundt låsen på innsida! har gjordt det selv jeg. men det var vist ikke inne i bilen jeg hadde glemt nøkllene gitt. :cool: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 man SKAL klare å "tjuvåpne" en Goførr på under et halvt minutt, hvis man kan det;) Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg har alltid ekstranøkler liggende i bagasjerommet, jeg....opps, burde jeg sagt det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg er inne.. etter god hjelp fra min far... :) takk for tips:) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hvordan kom du deg inn? Bøyd ståltråd-trikset? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinjongen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 med en løkke nederst på en ståltråd.. så en glippe i døra.. og dro opp den driten på innsiden..:D:D:D Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hehe, akkurat det samme som jeg gjorde! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 press inn vinduet. sett en liten kloss i mellom døra og vinduet. få tak i en metal stang av tynn type med et mothakk på. fisk etter dør staget og dra opp. trenger ikke presse inn vinduet... fjern lista nederst ved vinduet bare Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 jeg er inne.. etter god hjelp fra min far... :) takk for tips:) Da er det vel bare en ting å si: Gratulerer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 neste gang det skjer er det raskere å bruke en stein........lol Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Da vet iallefall alle som vil stjele ting i en låst en 240 hva de skal gjøre da :) LOL Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg