emondi Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Hei. Er det noen her på forumet som kan modifisere mitt panser med luftintakk på høyre sider over turboen...? Vet bilde ikke er det beste, men vil ha ca hvordan det blir får vi begynner og skjære i panseret. Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 åssn luftinntak er det du er på jakt etter, holdt jeg på og si? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 lagde en kjapp modd, med likt inntak, som det som er på: Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå ligger vell egentlig turboen på den andre siden men;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emondi Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 åssn luftinntak er det du er på jakt etter, holdt jeg på og si? Takk, men vi skjert ut luft inntaket i går, holder på og polere panseret nå, så det blir en liten oppdatering under molletevo supra på proskjekt forumet. Siter 1995 Toyota Supra(singel turbo) 2007 Toyota Landcruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nå ligger vell egentlig turboen på den andre siden men;) Når han har skreve høyre side, så tar jeg det bokstavligt.. høyre side! :D:driving Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg