marius242R Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Har 4stk gule volvo R-sport dempere til volvo 140 liggende. disse er i bra stand selges eller byttes mot noe annet kjekt til volvo. hentes i bergen eller sendes mot forkudd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 skjeldent det der ja :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 hvor mye hadde du tenkt deg da? vet ikke hvor mye disse ligger på i pris.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Disse passer vel ikke til 244? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Jeg er sinnsykt interessert! :D Sleng opp noen bilder og en prisforslag da, så finner vi nok ut av noe? Er de originale fra volvo? Når og hvor er de kjøpt? Hvilke egenskaper har de i forhold til originaldemperne? Det siste er kanskje et litt teit spørsmål. Men tenker sånn litt spesifikt hvor mye hardere de evt. er og sånt. Søstra mi bor i bergen så hun kan hente de hvis det blir noe av.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 bud over 1500kr for alle 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 løp og kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Dude! Sleng opp noen bilder da. Må nesten se hva slags stand de er i. Og hva er egenskapene til disse mot original-demperne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Dude! Sleng opp noen bilder da. Må nesten se hva slags stand de er i. Og hva er egenskapene til disse mot original-demperne.. R-sport demperne er mye stivere og hardere en de originale demperne, og gjør en høy krengete Volvo mye mer sportslig! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Kjøper nok jeg, hvis du slenger opp et bilde.. :D Kom med litt info også da? Hvor gamle er de? Hvor mange km har de sittet på bil? etc. etc. Men titanium-rods: Volvoen min er ikke særlig høy. Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 man får ikke tak i nye r-sport dempere til noen volvo i dag,det er noen år siden dem slutta å selge dem ny på volvo. ukjent alder å kilometer på disse,bror min har hatt dem på sin 142 et års tid nå og de fungerer utmerket. her er noen dårlig bilder av de montert på bilen: http://b.bernes.cc/album/thumbnails.php?album=66 Kjøper nok jeg, hvis du slenger opp et bilde.. :DKom med litt info også da? Hvor gamle er de? Hvor mange km har de sittet på bil? etc. etc. Men titanium-rods: Volvoen min er ikke særlig høy. Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Dæven! Under der var det LITT penere enn under min gitt.. :P Men jeg kom plutselig på noe. Jeg har bakaksel fra en 240. Passer bakdemperne likevell da eller? Anyone med peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hvordan dempere bruker du bak nå da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vet egentlig ikke. De sto på bilen når jeg kjøpte dem. Kan prøve å få tatt noen bilder.. Eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Disse passer vel ikke til 244? 240 hra fjærbein! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg