Viking067 Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Beste vinterbilen <-----ironi. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Longyearbreèn i bakgrunnen Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Viking067 En slik skulle du hatt i Røde Kors :-) Skulle hatt en sånnen privat å jeg :D Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Grattis med Skrubbaru ;D ps; ikke kjør den til turtallsperra "slår inn", har fått høre at de ikke tåler det jeg, heheeheheh lol Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Gratulere med ny bil. Lurte på noen ting.... Kan hvem som helst få kjøpe bil på svalbard? Av de som bor og jobber der oppe, er det også ett krav om kjøper må ha førerkort på det han kjøper? Får dere ta med dere bilen på "ferie" til Norge feks? Hvor lenge må dere ha bilen før dere eventuelt flytter tilbake til norge uten å måtte betale masse/alle avgiftene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Gratulere med ny bil. <takker Lurte på noen ting.... Kan hvem som helst få kjøpe bil på svalbard? <Ja Av de som bor og jobber der oppe, er det også ett krav om kjøper må ha førerkort på det han kjøper? <Nei, men en må ha førerkort for å kjøre. Får dere ta med dere bilen på "ferie" til Norge feks? <Ja, jeg tar med bilen på ferie iår.Det må søkes toll/avgiftsdirektoratet om midlertidig innførsel av motorvogn i forbindelse med ferie. Hvor lenge må dere ha bilen før dere eventuelt flytter tilbake til norge uten å måtte betale masse/alle avgiftene?? <Det hullet er lukket. HondaBabe, turtall er for å brukes :-) men en kjører da med fornuft og ikke som kvinnfolk........... ;-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 HondaBabe, turtall er for å brukes :-) men en kjører da med fornuft og ikke som kvinnfolk........... ;-) M.a.o en bil uten turtalsperre er en jentebil? Og det er jo en grunn til at det er flest menn som krasjer, kanskje det er fordi at de kjører så fornuftig? :rolleyes: Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Originally posted by HondaBabe Og det er jo en grunn til at det er flest menn som krasjer, kanskje det er fordi at de kjører så fornuftig? :rolleyes: Det er feil att menn kræsjer mer enn kvinner, ser en på antall kjørte km så krasjer kvinner mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 sUBARUMOTORANAE TÅLER Å BLI DRATT LANGT, dro legacy´n tepappa te turtalllsperra(rusing) på kall motor, tåler mer juling enn godt innkjørt pinto iallefall Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Granada3.0GL sUBARUMOTORANAE TÅLER Å BLI DRATT LANGT, dro legacy´n tepappa te turtalllsperra(rusing) på kall motor, tåler mer juling enn godt innkjørt pinto iallefall Kan ikke akkurat si at du imponerer ved å fortelle at du banka turtallssperra på en kald motor... Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Er det fordi bilen er registrert på Svalbar at du har de spesielle skiltene????? Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Ja, skiltene er såkalte anleggskilt/svalbardskilt.Beregnet for å kjøre på sperret/lukket område. Tenkte jeg skulle sladde dem men hvem gidder å dra opp hit for å stjele bilen......... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Viking067 Ja, skiltene er såkalte anleggskilt/svalbardskilt.Beregnet for å kjøre på sperret/lukket område. Tenkte jeg skulle sladde dem men hvem gidder å dra opp hit for å stjele bilen......... Gratulerer med grombil! Kan bli moro i vinter det der :D Og spør du meg; om noen drar opp dit for å stjele bilen har de helt sikkert større behov for den enn hva du har. Da kan de vel like gjerne få beholde den synes jeg. ;) Tør man spørre hvor mye en impresa wrx sti koster uten alle de normale norske avgiftene? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by El-LoCo Gratulerer med grombil! Kan bli moro i vinter det der :D Og spør du meg; om noen drar opp dit for å stjele bilen har de helt sikkert større behov for den enn hva du har. Da kan de vel like gjerne få beholde den synes jeg. ;) Tør man spørre hvor mye en impresa wrx sti koster uten alle de normale norske avgiftene? Ca 250k mener jeg det var jeg fikk en pris på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Den kommer på ca 250k som Ascona sier. Sånn ser den ut inni. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg