erst Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei, Vurderer å gå til innkjøp av ein søt liten einzer. Men hvilke feil bør jeg se etter? Typiske feil.o.l. utenom rust. Bilen er forresten også automat.. Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei, Vurderer å gå til innkjøp av ein søt liten einzer. Men hvilke feil bør jeg se etter? Typiske feil.o.l. utenom rust. Bilen er forresten også automat.. Erik Ingen som liker å innrømme feila eller? :D Neivel.. ser grei ut, kjørt lite og jeg har lyst på prosjekt.. Hvor breie dekk får man på en 1er golf da? Har 4x100 205/50/15", skulle dem ha passa? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Ingen som liker å innrømme feila eller? :D Neivel.. ser grei ut, kjørt lite og jeg har lyst på prosjekt.. Hvor breie dekk får man på en 1er golf da? Har 4x100 205/50/15", skulle dem ha passa? :) 205/50 blir for stort.. 205/45 gjerne..men er kulere med 14" felger.. 195-45-14 Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Forsåvidt enig.. men jeg har noen greie 15" på 2'ern (Golf 2).. kjekt om dem hadde passa.. hvis ikke så er det ikke krise, har lest gjennom et par tråder og funnet mange felger jeg kunne tenkt meg å ha på den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hei, Vurderer å gå til innkjøp av ein søt liten einzer. Men hvilke feil bør jeg se etter? Typiske feil.o.l. utenom rust. Bilen er forresten også automat.. Erik Automatkassa... ellers er det stort sett rust som tar knekken på gamle einsere... resten er jo som å bygge lego (nesten ihvertfall) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Automatkassa... ellers er det stort sett rust som tar knekken på gamle einsere... resten er jo som å bygge lego (nesten ihvertfall) LEGO er kjekt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezbond Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 automatbilen min har jo endel problemer.. ;) Se bare at motoren virker tilfredsstillende.. kald som varm.. bensinforbruket er også greit å få skjekka.. kan være ulidelig høyt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ser denne grei ut? :P http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1115099&username= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Ser denne grei ut? :P http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1115099&username= Tittet faktisk på denne her om dagen og utifra det jeg så på mangellappen som er lagt ved som bilde så ser det ut som det er gjort på en helg og med en tusing eller to i deler og verktøy fra biltema Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg