Gå til innhold

rockford RFX9420R er det en kurant spiller?

Ranger emnet

taxidriver

Anbefalte innlegg

Originally posted by Macgyver

Øh. det er en vesentlig forsjell på linje utgangen og høytaler utgangen..

Linje utganger er for phono kabelen til potenisielle forsterkere...

Normalt på 2 /4 volt. i dette tilfellet så var den 8 volt

har nok av power i forterkeren min tror jeg, var med for morro skyld på gatebil på våler å målte anlegget mitt, kom opp i 137,1 db med en basser.prata med no folk og jeg kunne spille høyere med denne spilleren, men som sagt var med bare for moro skyld og siden jeg alikeveld skulle bytte spiller så tenkte jeg på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha den spilleren, bør du også ha en forsterker som tåler 8v.

Fordelen med høyere spenning på linjene, er at du da får høyere signal/støy forhold. Alle kabler i bilen plukker opp litt støy... Men med høyere signalspenning, vil støyen utgjøre en mindre risiko for bli hørbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bisarre

Skal du ha den spilleren, bør du også ha en forsterker som tåler 8v.

Fordelen med høyere spenning på linjene, er at du da får høyere signal/støy forhold. Alle kabler i bilen plukker opp litt støy... Men med høyere signalspenning, vil støyen utgjøre en mindre risiko for bli hørbar.

ok, tror den forsterkeren tåler det, burde gjøre det i hvertfall. skal dra å kjøpe den om ikke alt for lenge så jeg gleder meg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har RF-spillerene kommet med en bra radiodel da i løpet av det siste året, med tanke på RDS osv?

Og det med 8V linjeutgang er jo ikke noe spesielt i den forstand, en linjedriver fra PG gjør samme nytten, hadde det til forsterkeren som drev subbene, forsterket signalet opp 9V, gikk jo som juling det.. Men bevares, alt må brukes med måte :D

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider