rolsen Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Har akkurat kjøpt en 86 Manta GSi. Han som hadde den før meg bredda hjulbuene med litt sveising og metall, og det vil jeg gjerne fjerne igjen. Har dere noen gode/enkle tips til åssen jeg fjerner sveisesømmen? vet dette høres amatøraktig ut, men jeg vet ingenting om sveising eller biler for den slags skyld. Ville ha en bil som en kan mekke på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Slip...... viss du skal ha helt over gang mellom karroseriet og den påsveisa plata, elelr kapp, vidd du skal ha det vekk:) Vinkelsliper er ypperlig:) Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Kan e bare labbe ned til Biltema og bruke en av deres vinkelslipere, eller må en bruke utstyr med litt større effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Holder de på biltema ja. Er ikke de 600 watt? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolsen Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Det er en på 710W, til 159,- rur e satser på den. Men har veldig lyst til å lære meg å ligge briedt i svingen eller er det drifting det kalles. Hvordan gjør man det? :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Det er en på 710W, til 159,- rur e satser på den. Men har veldig lyst til å lære meg å ligge briedt i svingen eller er det drifting det kalles. Hvordan gjør man det? :driving Du bare kødder med oss nå ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg