Gå til innhold

Compomotive Porsche CX600 9,5+10x16

Ranger emnet


OleVik

Anbefalte innlegg

SOLGT

 

Må nok dessverre selge felgene nå. Sitter meget lite brukte Toyo proxes på. 215/40 foran og 225/40 bak.

 

Felgene er Über skjeldne og ble laget av Compomotive for Porsche på midten av 80-tallet. Det finnes ikke makne i Norge, jeg har heller ikke funnet spor av dem på internett, tilogmed ikke ebay.de. De er pene og uten kast eller bulker. Prisen kommer an på interessen, men de selges uansett ikke for mindre enn 6000.

 

Komplett adaptersett som gjør at de passer på golf2 kan selges med for 1500 ekstra. Låsebolter følger med.

 

rims.jpg

snart.JPG

31061.JPG

 

Innpress med adaptere er ca 35

Innpress uten er ca 65

Adapterne er 30mm tykke

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det TUV godkjente spacere?

 

Det er de ikke. De er spesiallaget for felgene og golf2 nav.

 

Ang. innbytte så er ikke det aktuelt! Hvis ikke det gjelder en Gibson LesPaul eller US Fender Strat da ... doh

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subber det i hjulbuen med de på? Har du valset mye? Hvor mye har du senka nå? Har du bilde av bilen fra siden med de felgene? Mange spørsmål, men er på jakt etter felger til tralla=)

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subber det i hjulbuen med de på? Har du valset mye? Hvor mye har du senka nå? Har du bilde av bilen fra siden med de felgene? Mange spørsmål, men er på jakt etter felger til tralla=)

 

subber noen ganger bak hvis du har folk i bilen og kjører over dumper, jeg har senket 60. Jeg har ikke valset men kuttet ut under hjulbuen. Blir nok bedre ved valsing!

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete felger. Hvor holder du til? Kunne tenkt meg å prøve de på einseren.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen flere bilder av bilen med felgene på? Hvor mye stikker de på utsiden av skjermen?

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete felger. Hvor holder du til? Kunne tenkt meg å prøve de på einseren.

 

Holder til på forgner i Oslo! De stikker ikke mer en en cm utenfor kanten .. ser meget bra ut!

 

Har nå fått bud på 7500 ink. adaptere

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, du må ikke selge de felgene da :) Så jo skamfett ut da jeg møtte deg i bygdøy alle idag :) Hvis det var du som kjørte da. Men vi fikk nå hilst ihvertfall :) La merke til noe til at det kom noe fett som kom rullende foran meg, felgene så jo brutale ut hehe. Bieln så smooth ut den :)

 

Ikke meningen å ødelegge tråden ;)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla, du må ikke selge de felgene da :) Så jo skamfett ut da jeg møtte deg i bygdøy alle idag :) Hvis det var du som kjørte da. Men vi fikk nå hilst ihvertfall :) La merke til noe til at det kom noe fett som kom rullende foran meg, felgene så jo brutale ut hehe. Bieln så smooth ut den :)

 

Ikke meningen å ødelegge tråden ;)

 

Takker :) så det var deg det :) den var lav og bred og fet! Ironisk nok så var jeg på vei for å selge dem, de gikk for 8000,- samme kvelden ... trenger spenn og bilen skal selges så ...

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår