Magnalf Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvor får jeg tak i sånne ratt som sitter i Audi 90 osv? De som er "runde" i midten liksom :P:phatyo Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvor får jeg tak i sånne ratt som sitter i Audi 90 osv? De som er "runde" i midten liksom :P:phatyo Jeg byttet i min, kjøpte på skroten jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Var det vanskelig å bytte siden det er airbag og slikt? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Dette er vell de uten airbag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 Er det et slik du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magggi Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 kan man sette det rett på rattstammen til en 80 cab Siter VW Golf 1 Cab 1982 (solgt) Volvo v40 2002 (solgt) Audi 80 cab 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg har et slikt ratt Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 jeg har et slikt ratt Ja riktig, det andre rattet passer kun på biler med Airbag. Du får det rattet der til ca 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Er det et slik du mener? Var dette jeg tenkte på ja. Har Airbag nå så kan jo ikke akkurat degradere :P Men det er vel Airbag i dette? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 Det er Airbag i dette rattet ja. Har tenkt å anskaffe meg dette rattet selv, men er ikke helt sikker på om det passer. Har snakket med noen Audi folk men ingen som vet noe. Så du kan jo være prøvekaninen vår:) Det rattet der får du kjøpt brukt for ca 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 rattet passer rattstammen, men i tillegg er er forskjellig deksel over og under ratt på disse bilene dette rattet er montert. I tillegg må du ha ei distanse hylse. usikker på om bryterne er forskjellig også. pass på at det følger med slepering til rattet også, ellers må det byttes. hvor får en tak i airbag til rattet? mangler airbaggen til min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg