Tommeliten Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Eg merket idag at CD-spilleren min var ganske varm. Det er greit nok at den har en forsterker som kan bli litt varm, men det var at frontpanelet var så varmt eg reagerte på. Er dette normalt? Har egentlig ikke merket det før, men det kan uansett være at jeg bare ikke har merket det før... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Det er nok garantert fordi du bruker forsterkeren på spilleren. Du bør i hvertfall ikke spille brente plater med label på... Labelen kan løsne og alt kiler seg i spilleren. Invester i en liten forsterker i stedenfor. Behøver ikke å være så dyr. Husk: ALT er bedre enn spillerens forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Bruker forsterkeren på spilleren, ja. Og har vurdert å kjøpe en liten forsterker til frontsettet. Men jeg vil egentlig ikke bruke så mye penger på dette stereoanlegget, men skal vurdere det med å bruke en liten billig forsterker istedet. Men er det farlig at hele spilleren blir så varm? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Min CD-spiller blir også svinvarm.. selv om jeg ikke bruker forsterkeren som er innebygget. Det er jo litt merkelig..:confused: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Nesten alle spillere blir veldig varme, uansett om du bruker forsterkeren i spilleren eller ikke. Har du brukt den en stund kjenner du cd'en er veldig varm når du tar den ut. Er dårlig lufting inni der og mange biler som har spiller i nærheten av varmeapperatet.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Bruker du løs forsterker reduseres ikke bare varmen, selv strømforbruket går ned. Kjekt når motoren ikke er i gang, det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Bruker du løs forsterker reduseres ikke bare varmen, selv strømforbruket går ned. Kjekt når motoren ikke er i gang, det. Kommer ann på hvor høyt du spiller og hvor stor den andre er det. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 En kvalitetsforsterker på et behagelig lyttenivå, da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck En kvalitetsforsterker på et behagelig lyttenivå, da. :) Er det nå man skal spørre om hva som er kvalitet og hva som er behagelig???? :rolleyes: ;) Nei, skjønner hva du mente men alt er relativt. :) hi,hi EOD Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 ak f at du ikke sute. aen t ekkevidden på dette helves tasauret! Det skulle stå takk for at du ikke spurte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg