Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvordan får man ut den siste "skruen"? har skrudd ut 2 skruer.. men den siste er ikke noen skrue:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 den braketten man fester på frontplata eller? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Du skal ikke løsne den. Du m skru ut plata som de skruene er festa i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 De to lange skruene har jeg skrudd ut.. men den korte går det ikke ann å skru:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hvorfor skal du ha den ut? det er jo lysjustering du driver å skrur på da:eek: Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Hvorfor skal du ha den av ? Jeg moddet over lyktene på forgje jeg hadde - for å få klar glass - med sote kryss og el justering ... brukte en god del tid på det. Måtte få ut hele det plast klipset som skruen sitter i - ikke bare skruen. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Jeg bare reiv a den plast driten jeg:D lett som bare det:D Skulle se om di passa på kadetten:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2006 De passer di:D Noen som har helt klare eller lykter med kryss i?? Golf lyktene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg