joppa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 til pluss på coilen bruker du orginal ledningen din, som går fra tennignslåsen, det er sånn motstandskabel som classic sa. fra fordelern kommer det en ledning som du legger rett på minus på coil. thats it ;) gnistrer det ikke da er det no annet gæli. fordeler lokk, eller stift/kondensator/coil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har ikke rekord 2.0 stifttenning da?? er vel ikke noe modul på en orginal 2.0s? eller tar jeg heeeelt feil nå? tenkte kun rekord 2.2i hadde det av rekordene jeg.. :S Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 fleste rekord har el tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 kjekt å vite. Har en rekord e1 82mod eltenning da? Den sliter vi no jævlig å få gnist på. Var en 2.0s orginalt tror jeg, står 2.2i i nå.. ikke faen om den gir gnist. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 den er det kanskje stift på, vet ikke helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 men om det er 2.2i så er det jo el.tenning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 ja den har eltenning nå ja. men er ikke skifta den ledningen fra tenningslåsen, så den får vel ikke 12v. Kan dette ødelegge gnisten? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg har 2.0i og det sitter fortsatt stifttenning på. Den sorte kabelen som går fra tenningsnøkkern min skal på pluss og så skal den fra fordeler på minus.. thats it ? Får prøve dette nok en gang.. Har til og med kjøpt ny coil fra biltema.. sånn standard coil. Denne kobles helt likt? Eller trenger den å jordes til karosseriet i tilleg? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 kobles helt likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg