Karina Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 beige meg i ræva... *må bare kødde litt* ; Håkon da, er du beige i ræva? ...men seriøst så er bilen mere gull enn beige. Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 dere er ute etter meg... jeg blir ikke sur. haha død over deg som spør om å sitte på..haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 syns det bikker litt mot champagne farget jeg, på de bildene som er tatt i senere tid, men de fra lakkbiksen er det helt klart gull.... Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 er da ikke vanskeligere enn og hva fargekoden er, også få en lakkerer til og finne navnet på den... jeg skaffet lakk til bilen min nå, oppga koden ahg3, og spurte om den hadde noe navn, cherry-rød fikk jeg beskjed om... så må da gå ann og finne det ut.. men synes den ser litt gull ut på de siste bildene... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by [kj] ..og spurte om den hadde noe navn, cherry-rød fikk jeg beskjed om... lol altså.. cherry er jo slang-uttrykk for pussy.. i.e "pop that cherry" Dvs fitte-rød? mohaha Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by LupoB0Y lol altså.. cherry er jo slang-uttrykk for pussy.. i.e "pop that cherry" Dvs fitte-rød? mohaha hahahahahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 `hehe, da har jg en fitte-rød 100nx;) PuSsYHunTer lol Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by [kj] PuSsYHunTer lol yeah, mensen-hunter :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Bilen til HåkonA er å bli gull farget... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 ok...temabytte... ser dere på papiret etter at dere har tørket dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Den er mojave metallic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 utrolig at noen tok denne tråden seriøst :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Håkon A ok...temabytte... ser dere på papiret etter at dere har tørket dere? Hehe regner med at den var til meg, nei jeg gjør ikke det... hehe så bra spørsmål. Det var bare en spøk, syntes at både bilen og lakken er drit fet jeg! Men hvilken farge ba du om da, eller hva het den? Du burde vell vite det best. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 hehe...detta tema startet vel som en joke på irc ja. men fargen heter suzuki gull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by Håkon A hehe...detta tema startet vel som en joke på irc ja. men fargen heter suzuki gull. Da er den vell Suzuki Gull da, verken Beige eller Gull, men Suzuki Gull:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg