oWe Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Gi meg en pris a. så får vi se når jeg får lønning :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Da er tiden inne for å foreta noen bestillinger. Men har noen kjappe spørsmål: 1. K&N filter: Kit eller universal? 2. OMP fjærbenstag: Noen som vet om det nedre fjærbenstaget fra OMP går under eller over drivakselen? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 se her ja.. kjøp Kit tror det er bedre;) begynner å bli noen greier nå;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det begynner å ta av litt nå ja. :D Feriepenger, skattepenger og inkassert gjeld så blir det saker :p hehe Kit ja.. koster 1200 på kollevold. Men er ikke 100% sikker enda. Må sjekke litt mer. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Da er bestilling gått til Irland av a-stolpe målere :D Blir to stk; turbotrykk og oljetrykk. BTW: bare se bort fra spørsmålene over :p De har løst seg :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Da er bestilling gått til Irland av a-stolpe målere :D Blir to stk; turbotrykk og oljetrykk. BTW: bare se bort fra spørsmålene over :p De har løst seg :p ikke spar på bildene nå owe:P hehe... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Batterier er ladet opp og minnekortet er tømt, klar til bruk :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Batterier er ladet opp og minnekortet er tømt, klar til bruk :p så flink du er da!;) gleder meg masse:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hjemmesiden min er endelig oppdatert. Kommer til å legge ut en del bilder og stæsj der. Pakken fra Irland ble sendt igår, håper å ha den i hende før helga :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Da er pakken fra Irland kom idag til min stooooooore glede. :D Man til min store fortvilelse manglet det en del i pakken. Snakket med selger i ettermiddag og han kaster den i posten til meg i morgen. For å se bilde av kitet se min hjemmeside under "Bilder" :D Regner med å få det montert i morgen så de som kommer på minitreffet kan få en liten kikk ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Du får knipse bilder til meg når du monterer :D Tips og triks er ikke å forakte! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Kan mekke en liten how-to på det jeg :) BTW: Kan virkelig anbefale Autosystems.ie :) Selgeren der er skikkelig seriøs. Gode priser og ikke minst kjempe god service. Han sendte det direkte til meg så jeg slapp toll. Selvfølgelig ble kitet dyrere enn om jeg sku kjøpt det i Norge, men finishen på det var upåklagelig. Sku nesten tro det var factory-installed. :hailvw Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Da er Golf'n solgt!! Og ny bil er kjøpt! Takk for all hjelp gutta og håper vi ikke blir fremmede selv om jeg bytta. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Huh!? Hva skjedde? Hehe.. Hva har du kjøpt? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 hehehe... tja.. var egentlig på leting etter no større, så jeg slapp å hoppe ut hver gang folk sku inn/ut av baksetet.. men så fant jeg ut jeg kunne kjøpe no mindre.. så ingen kom inn der uansett :p hehehe Så det ble en 2002 modell Hyundai Coupe, svart og lekker som pokker! :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg