Polo20VT Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Nå er det bare en uke igjen til hovedtreffet på Våler...og siden Polo folket er en utdøende rase så lurer jeg da altså på hvem som har tenkt å ta turen. Håper at så mange som mulig stiller denne helga. Hadde vært gøy å fått samla like mange poloer som det pleier å være på åpen dag hos NBS. Fire år har nå gått siden bilen min sist gang var på treff:driving så det skal bli deilig å komme igang igjen :cool: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 jeg skal, men usikker om det blir i poloen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 utdøende? :O fra og med i går ble det en til i klubben :D men om det er noen som vil kjøre med meg fra tr.heim så stiller jeg mann... Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 jeg stiller med god gammel polo, og ikke en plastikkforkledd golf 2. klar for banen er jeg og! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 hvilket treff er det 3 og 4. juni? sier jeg før jeg gidder å sjekke :) Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 hovedtreffet til vwaudi klubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 jeg er klar med old skool derby.. med sparco stol og 4psele til banen.. tror jeg blir forbikjørt eller ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg