jegermeister Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 Har planer om å reise til tyskland, så når jeg først har med bilen på turen :driving , hvorfor ikke påkoste den litt styling og nytt steroanlegg samme turen :) Tenkte å senke bilen (vet ikke hvor mye jeg må senke den, har nå 18 t rs4 felger, høy som jeep nå omtrent ) rs6 frontspoiler med tåkelys ser tøft ut men andre duger også, bytte alle lysene (bak, blinklys og hovedlysene), og kanskje eff,anlegg sammen med en ny bakspoiler vis det pengene rekker til! Nytt steroanlegg, skal ikke bruke noe fra det orginale anlegget som er i bilen. Men kan dere anbefale noen butikker/verksteder i tyskland(gjerne link også),eller er det billigere i Polen/Danmark?. Må også få montert greiene før jeg reiser hjem. Gjerne 2 forskjellige butikker, en for steroanlegget og den andre for stylingen. Er snakk om en 1998 1.8 (hva koster det å ettermontere en t bakpå bilen, turbo allså :) verken orker/klarer ikke å montere det selv heller ). På forhånd :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mai 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2006 ang å montere turbo er det billigere og MYE letter å bare selge den du har og kjøpe en med turbo Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mai 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2006 Det koster ikke så masse å montere en T bakom 1.8 merket da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg