audi__a41.8t Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Da ble det ikke noe av salget, fikk ikke den prisen jeg ville ha, og da beholder jeg bilen selv.. Har en del planer, og bilen skal bygges opp til noe gromt !!!! Ska ikke legge så myee penger på utseende, men kommer mye gromt under panseret.. Her skal det komme skikkelig SVART RØYK fra eksosen ;) Planene er å komme opp i mot 250 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo .. Har imellom tiden fått på xenon-kit 12 000K på tåkelysa, er vel ikke lov , men who cares.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ska ikke legge så myee penger på utseende, men kommer mye gromt under panseret.. Her skal det komme skikkelig SVART RØYK fra eksosen ;) Planene er å komme opp i mot 300 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo .. ja, da kan du vente deg en dyr utfordring. Sjekk litt i england, der går det en 130hkTdi som når har 220hk. For å nå 220hk snakker vi enorme kostnader. Så lykke til med 300. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 ja, da kan du vente deg en dyr utfordring. Sjekk litt i england, der går det en 130hkTdi som når har 220hk. For å nå 220hk snakker vi enorme kostnader.Så lykke til med 300. For å få 180 ut av en 130-hk så holder det jo bare med en liten omprogrammering av hjernen? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 chip? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Da ble det ikke noe av salget, fikk ikke den prisen jeg ville ha, og da beholder jeg bilen selv..Har en del planer, og bilen skal bygges opp til noe gromt !!!! Ska ikke legge så myee penger på utseende, men kommer mye gromt under panseret.. Her skal det komme skikkelig SVART RØYK fra eksosen ;) Planene er å komme opp i mot 300 hk , noen som sier det er umulig , men det sa man om å fly oxo .. Har imellom tiden fått på xenon-kit 12 000K på tåkelysa, er vel ikke lov , men who cares.. Lykke til. Koster sikkert en halv mill. å få det til Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ja ble visst kanskje litt dyrt , men da er målet satt litt ned. 250 må jeg klare.. har lest om en som hadde 270 hester, da hadde han bygd inn en turbo fra mercedes 320 cdi. Finnes turbokit til Golf tdi der ute, må bare finne det riktige kittet. har jo nesten 200 nå. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Hvis du skal ha slike tall ut av den 1.9 literen må du bytte stempler, råder turbo, topp +++ Pumpe dyse motoren er allerede jazzet rimelig greit opp fra før. Er en grunn til at bilen må bytte reg reim allerede ved 60k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Reg. reimen byttes ved 90k ikke 60 .... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 TIL SALGS DENNE GANGEN MÅ DEN BORT !!!!!! LEGGER DEN INN TIL EN VEEELDIG LAV PRIS, SELGES TIL FØRSTEMANN MED 195.000,- , Ja jeg vet det er ganske billig, men det er fordi den mååå selges nå , grunnet boligkjøp !!!!!!!! Bilen står nå ganske orginal. Løp og kjøp, kan motta bud, men ikke noe skambud !!! De som har sett og prøvd bilen min vet at den er verdt hvert eneste øre av den prisen.. 195.000,- Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Og her er direktelink til annonsen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=8817560&sid=4aTOJ2TVI228222&pos=18&tot=28 Bare så synd man ikke har penger :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Men det hjelper ikke om man har lenger , he he for nå er den SOLGT ... Sitter her og gråter nesten ... Er en kar som kom fra ETNE like ved HAugesund som tok bilen i dag !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ligger en til GTI TDI, sølvgrå 2002-modell mener jeg det var :) 209 lapper for den tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ligger en til GTI TDI, sølvgrå 2002-modell mener jeg det var :)209 lapper for den tror jeg :) Nja , ligger en 2003 Blå tdi 150 hk , men den er ikke GTI utgave er en helt vanlig exclusive... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Og den heeelt nøyaktige forskjellen er? (Hva innebærer det å ha Exclusive? I forhold til Highline / GTI) Synes det er rart at den 2003-modellen har ligget ute så lenge. Virker jo som en bra bil til en bra pris? Eller? Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Min heter gti-exlusive - trodde bare exlusive var skinn interiør ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg