Gå til innhold

Matt svart Pug 205 på Voss?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

hehe! jepps! savner fotsatt den gamle:/ its still in my roots! men nå har eg denne nye å fikse på, så har nok å ha henda i! du skal ha deg 240 ser eg?

 

Blir vel 240 på meg ja, får sjå itte sommaren. Må ha litt peng fyst :driving

Blei jo ekstra kåt på 240 no itte denna havna i familien http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1089362#bilder

 

Me ska ikkje ta ein tur ne te Mats'n å eta litt sips å djikka tola då? uhhmmwhat?

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen 205 rød bredda på voss? hmm....det kan d ik være:P einaste bredda puggane som har vert på voss, har eg hatt. min forrige var rød med gutmann bredding. den solgte eg ifjor august. noen fleire bredda 205 har det nok ik vert på voss:P men eg vil eg vil eg vil ha den røød! men tenker på saken....hardt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel 240 på meg ja, får sjå itte sommaren. Må ha litt peng fyst :driving

Blei jo ekstra kåt på 240 no itte denna havna i familien http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1089362#bilder

 

Me ska ikkje ta ein tur ne te Mats'n å eta litt sips å djikka tola då? uhhmmwhat?

 

 

Hmm...volvo er volvo i mine auger:P men skal ikkje uttale meg meir om det. ja kan me ik ned til mats ein tur? me får sikkert tola og kjipkj hjå han! og pela cd pel(ps2) hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen 205 rød bredda på voss? hmm....det kan d ik være:P einaste bredda puggane som har vert på voss, har eg hatt. min forrige var rød med gutmann bredding. den solgte eg ifjor august. noen fleire bredda 205 har det nok ik vert på voss:P men eg vil eg vil eg vil ha den røød! men tenker på saken....hardt...

 

Joda, det har vært en bredda rød en på voss. En kompis av meg som solgte den til tanta si på voss, som igjen solgte den til en annen lokal. Sikkert du som hadde den da, rød, bredda, røde matter og sparco(eller noe sånt)seter uten regulering. Din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det har vært en bredda rød en på voss. En kompis av meg som solgte den til tanta si på voss, som igjen solgte den til en annen lokal. Sikkert du som hadde den da, rød, bredda, røde matter og sparco(eller noe sånt)seter uten regulering. Din?

 

 

.

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda er denne jeg mener.. Gikk i Lofthus område ett par år den før den ble solgt til Voss... Har hatt 2 kompiser som har eigd denne før:) Digg bil, har fått kjørt seg utover fjorden den lille gocarten;)

 

hehe:P var nok meg som kjøpte den av hu tanta til han fyren. merka det at den hadde blitt skamkjørt ja! skamkjørte den litt sjøl eg og før eg solgte den. angrer ltt nå da, men morro va det! hadde vert kjekt å titta på den etter gammelt...trur den går i bergen ein plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe:P var nok meg som kjøpte den av hu tanta til han fyren. merka det at den hadde blitt skamkjørt ja! skamkjørte den litt sjøl eg og før eg solgte den. angrer ltt nå da, men morro va det! hadde vert kjekt å titta på den etter gammelt...trur den går i bergen ein plass..

 

Var blitt bra kjørt men ikke skamkjørt akuratt... Men var en smådårlig motor i den da, som var en del problemer med husker jeg. Du som fikk fiksa bakluka eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forståelig! Sinnsykt pen 240! Mangler bare svarte lister

 

Det er vell planen og det, men foreløbig har han berre skifta ut grillen.

Og det hjalp på!

Bilde med ny grill:

http://img100.imageshack.us/img100/8272/cid001701c68274559c94600100000.jpg

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey hey! ingen volvo prat på ein peugeot tråd!:P

 

Angående den bakluka, tok eg bakluka av min gamle:) så den blei nok ganske kjapt bytta om! var heldig med lakken og, for var prikklik:) motoren hadde nok sett sine bedre dager åsså. litt oljelekkasje, tikking og jaging. men gjekk når den gjekk! har lagt ut noen fleire bilder på bilgalleri.net av min nye viss det er interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår