Sprauten Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har et lite servo problem, men aner ikke hva det kan være. Probleme er ikke konstant, men det skjer ganske ofte. Probleme er at servoen kan bli stygg tung, å på en måte jobbe imot meg når jeg svinger. Reima er stramma, å olje er etterfylt...kan det da være pumpa som er problemet? Edit: Er en Golf GL 1.8 90 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 biler med servo har lett for og bli STYGG tungr når ikkr pumpa går.. kommer fra? har en servo pumpe som jeg TROR er i orden!kunne prøvd den..!tar jo ikke lange stunden og skifte..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 rett og slett bytt olje! da blir det en helt annen verden! hadde dette problemet jeg og.. bytta olja.. og da blei servo'n god igjen :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 Ah, takker! Da blir det oljeskift :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 biler med servo har lett for og bli STYGG tungr når ikkr pumpa går..kommer fra? har en servo pumpe som jeg TROR er i orden!kunne prøvd den..!tar jo ikke lange stunden og skifte..! Tar ikke lang tid å bytte nei, men når han bor i andre enden av landet kan frakta ta litt tid :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel_82 Skrevet Mai 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2006 ja dæven..står steinkjær ja...hahaaa...er jo ikke en svipp tur heller det da..hehee..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg